einarjh Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Her er mitt om dagen ... litt lavere oppløsning enn selve desktopen, men pytt-pytt. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tja.. Laptop wallpaper for øyeblikket.. Har en HAUG med bakgrunner som jeg driver og samler på, men er langt unna målet på 2GB.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tja.. Laptop wallpaper for øyeblikket.. Har en HAUG med bakgrunner som jeg driver og samler på, men er langt unna målet på 2GB.. MÅNDTENS! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Stjeler denne ifra deg, jeg Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Fant ikke på nettet, så måtte "lage" selv. Var en feil på et av bildene. Fikset. Endret 28. september 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Her er noen av mine Bakgrunnsbilder, som er da tatt ut fra spill jeg har ;PJaja...Enjoy'' Jez....Noen tatt med bare for show, men men (Alle selvtatt) Det siste.. ser det st[r samfisher (splinter cell), men kjenner ikke noe igjen.. minner litt om double agent, men ikke all skriften..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Her er noen av mine Bakgrunnsbilder, som er da tatt ut fra spill jeg har ;PJaja...Enjoy'' Jez....Noen tatt med bare for show, men men (Alle selvtatt) Det siste.. ser det st[r samfisher (splinter cell), men kjenner ikke noe igjen.. minner litt om double agent, men ikke all skriften..? Er nok Double agent ja, men quote fra 2006 ? Endret 1. oktober 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dette er bildet jeg for tiden bruker på jobb. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Her er noen av mine Bakgrunnsbilder, som er da tatt ut fra spill jeg har ;PJaja...Enjoy'' Jez....Noen tatt med bare for show, men men (Alle selvtatt) Det siste.. ser det st[r samfisher (splinter cell), men kjenner ikke noe igjen.. minner litt om double agent, men ikke all skriften..? Er nok Double agent ja, men quote fra 2006 ? Leita etter nytt bilde.. Begynte på 100 og gikk 2 og 2 framover.. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Noen som husker hva den siden med wallpapers het hvor du bare søkte på noe så kom det tilnærmet uendelig med bilder opp?. En eller annen rar url. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Akkurat nå. So.. you like mudkipz? Keylar: Nei, kan ikke si det ringer en slik bjelle. Men søker du på wallpaper på Google, så får du jo opp alt mulig rart. Får vel også opp en god del nettsider som har slike tjenester. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Irriterende at jeg ikke husker den url'n. Den var veldig rar, bare masse drit egentlig med /random eller no på slutten. Finner jaggu meg ikke på google heller. Noe typ 4chan aktige greier . Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Siden du snakker om (som jeg ikke husker navnet på) ble lagt ned for en stund siden. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ny, nå når de nye episodene er kommet Lenke til kommentar
Toad Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Siden du snakker om (som jeg ikke husker navnet på) ble lagt ned for en stund siden. Rekner med det er 4scrape dere snakker om, men den er som sagt lagt ned 4walled er nesten helt lik, men har på langt ner like mange bilder.. Men det kommer seg nok Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Min bakgrunn for augenblinken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå