Coffey Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Prøvde meg på en time i den automatiserte greia i Win7, men endte opp med 5 min fordi jeg syns alle bildene er så sinnsykt fete Tar dette mye prossesorkraft? Bare nysgjerrig, thats all Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Prøvde meg på en time i den automatiserte greia i Win7, men endte opp med 5 min fordi jeg syns alle bildene er så sinnsykt fete Tar dette mye prossesorkraft? Bare nysgjerrig, thats all Den bare skifter bakgrunnsbildet ditt med mellomrommet du har satt opp, drar tilnærmet ingen cpu. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Prøvde meg på en time i den automatiserte greia i Win7, men endte opp med 5 min fordi jeg syns alle bildene er så sinnsykt fete Tar dette mye prossesorkraft? Bare nysgjerrig, thats all Kort og greit; nei. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Beklager for oppgavelinja:P Har bare en så sykt stor bakrunns mappe, tar evigheter og finne det:P Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Synes du skulle finne det, for det var svært kult Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Enig med Enojo der, bildet var ganske kult. Prøvde meg på en time i den automatiserte greia i Win7, men endte opp med 5 min fordi jeg syns alle bildene er så sinnsykt fete Automatisert bakgrunnsbytter ? Endret 2. juni 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Enig med Enojo der, bildet var ganske kult.Prøvde meg på en time i den automatiserte greia i Win7, men endte opp med 5 min fordi jeg syns alle bildene er så sinnsykt fete Automatisert bakgrunnsbytter ? ja Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Currently: Fra den russiske filmen "Zerkalo". Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Obskure dimensjoner på det bildet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Interessant bruk av ordet "obskur". Eller skal jeg si obskur bruk? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hehe ja kanskje. Men nesten 1:1 forhold er litt kjipt som bakgrunnsbilde da, spesielt i disse "wide" tider. Endret 4. juni 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nevermind, byttet til dette nå. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Samme som jeg bruker atm (mandriva), nydelig bilde I w7 har jeg de bildene med ballongene og jordet gående. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Wheelman: let me guess: teksten til Super-mario på wikipedia? on-topic: okey, nettet går så treigt at eg ikkje får uploada atm... men eg kan sei at det er eit toy story wallpaper Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vet ikke, har ikke laget den selv. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 stjelte din wallpaper wheelman, tihi tenkte det passet siden jeg har fysikk eksamen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå