Korka Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Tusen takk Xersess. Akkurat noe sånt jeg var ute etter, dog kanskje med litt lysere farger.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Synest også det skulle ha vore lysare farger, men det kan jo fikses på photoshop meget enkelt da Ikkje syre: Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Æsj, finner ingen bilder jeg har lyst til å bruke på desktopen Har lyst på et bilde av frodige åkere i Danmark, gjerne med vindmøller og god kvalitet. Virker som om det er umulig å finne, hvertfall et klart og skarpt bilde i høy oppløsning Lenke til kommentar
xersess Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ikkje akkurat Danmark, men det er i naturen i allefall Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ikke så dumme de der, men mange av de blir liksom litt mørke og litt dystre for min del Danmark er så lyst og åpent, og gir en herlig følelse av sommer. Får vel ta en tur og ta bilder selv Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ikke så dumme de der, men mange av de blir liksom litt mørke og litt dystre for min del Danmark er så lyst og åpent, og gir en herlig følelse av sommer. Får vel ta en tur og ta bilder selv Jeg elsker også sommerbilder ^^ Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Flotte de der også, men det er fortsatt ikke Danmark! Er helt umulig å finne virker det som. Vil ha noe lignende dette, men det har for lav oppløsning Endret 30. mai 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Æsj, finner ingen bilder jeg har lyst til å bruke på desktopen Har lyst på et bilde av frodige åkere i Danmark, gjerne med vindmøller og god kvalitet. Virker som om det er umulig å finne, hvertfall et klart og skarpt bilde i høy oppløsning Hadde ingenting så spesifikt, men fant noe i samme duren: Det ble vist en del, jeg som skulle holde meg til 2-3 bilder denne gangen - Var flere også, men de kom ikke under 2MB-grensen på forumet Endret 30. mai 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Tjo-hei Endret 1. juni 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har delvis lagd selv. Tok screenshot i extended trailer, så mekka jeg bittelitt i photoshop. Bildet er fra Extended trailer til Splinter Cell: Conviction. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bruker dette for tiden. Digger det :!: Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Posten tulla seg til... *slett* Endret 2. juni 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg bytter faktisk wallpaper oftere enn andre bytter underbukse... Annenhver time for å være nøyaktig Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Prøvde meg på en time i den automatiserte greia i Win7, men endte opp med 5 min fordi jeg syns alle bildene er så sinnsykt fete Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Prøvde meg på en time i den automatiserte greia i Win7, men endte opp med 5 min fordi jeg syns alle bildene er så sinnsykt fete Jeg har på 30 sekunder :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå