Luv Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Prøver å lære meg ps, men jeg får ikke til å lage kule bilder.. Endret 7. april 2005 av dD. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Prøver å lære meg ps, men jeg får ikke til å lage kule bilder.. Syns den var fet jeg! Burde kanskje gjøre at du ser de tingene som står der litt skarpere... Her er min. Er fra en fet film som heter "boundin´". (Midtstilt med lyseblå farge rundt) Endret 7. april 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Luv Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kanskje det, men jeg finner ikke igjen psd-fila:\ Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Min! http://i3.photobucket.com/albums/y96/lilleslem/Tux.jpg har du den der i større format? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Min mening er at tux-bakgrunner og slikt bare er tullete om man sitter med Windows. Om man elsker Tux så fryktelig kan man heller kjøre linux. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Enig med Fredrk. Dessuten er bakgrunna til Tux ei bakgrunn til Mac-maskiner. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 jeg likte den, og jeg skal faktisk konvertere... etterhvert... gikk litt dårlig under forige forsøk.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Her er den jeg bruker nå. Liker anonyme bakgrunner. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har bamsen som jeg har i avataren jeg hatt det samme bakrunnsbildet i over ett år nå Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Bruker denne fra MetaEffect Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Bytter så ofte, har sikkert ny før noen ser denne posten. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Prøvde meg på en ny en i Photoshop... Har sittet og stirret på den ganske mye mens jeg laget den, og vil høre hva dere syns.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Enig med Fredrk. Dessuten er bakgrunna til Tux ei bakgrunn til Mac-maskiner. OSX! Jeg brker fortsatt TG-bakgrunnen min. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 nei fy og æsj fredrikrb....! Lenke til kommentar
Luv Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 What elindse? Valgjerd er jo teh sexeh! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Bytter hele tiden men nå har jeg denne Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Denne fant jeg nå i kveld, og jeg synes den er ganske tøff. Håper filmen kan bli bra også. Se her, det blir lettest. Endret 7. april 2005 av Complexion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå