teletubbiekid Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Må bare kommentere bildet ovenfor...For det første er det for mange planeter i bildet (ikke pga realistisk kriterier, men det er rotete, og de er bare enkle brushes i photoshop) Deretter er solen feil i forhold til skyggene... Altså, jeg bruker et wallpaper fordi det er pent å se på, ikke for å analysere hvordan solen er i forhold til skyggene. Jeg har forresten ikke lagd det selv. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Vet. Var jo ikke kritikk av deg da. Ble bare så provosert av den åpenbare photoshoppinga. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Vet. Var jo ikke kritikk av deg da. Ble bare så provosert av den åpenbare photoshoppinga. No shit, var det photoshoppa! Beklager, kunne ikke dy meg. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Tja.. Min nåværende bakgrunn.. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Bruker denne nå: Selvtatt! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det var veldig stilig, Feltherre. Det einaste som plagar meg litt, er den sorte stripa i venstre hjørne. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det var veldig stilig, Feltherre. Det einaste som plagar meg litt, er den sorte stripa i venstre hjørne. Takk skal du ha. Jeg la ikke merke til den stripa men den er fjernet på dette bildet: Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det helikopteret fjernt borti skyene var litt artig, syntes jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvilket av dem? Jeg greier å se fem stykker. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Den litt oppe til høyre for de to pipene... Men 5 stk? jeg ser er par flekker, men jeg klarer ikke å se at det er helikopere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg bare gjetter at det er hellikoptere, minnet nemlig mistenkelig mye på nasjonaldagen i Frankrike. Var selv der nede på selve dagen, og de hadde oppvisning med omtrent alt de hadde. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg bare gjetter at det er hellikoptere, minnet nemlig mistenkelig mye på nasjonaldagen i Frankrike. Var selv der nede på selve dagen, og de hadde oppvisning med omtrent alt de hadde. Det er riktig det. Var mye flott å ta bilde av på den dagen. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Tja.. Bakgrunnen min akkurat nå.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Som den nVidia fantasten jeg er, her er bakgrunnsbildet som slår enhvert bakgrunnsbilder ned i støvlene! Endret 16. mai 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Som den nVidia fantasten jeg er, her er bakgrunnsbildet som slår enhvert bakgrunnsbilder ned i støvlene! Hoho, jeg utfordrer deg! Glorious Master Chief<3 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 På den venstre skjermen og På den høyre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå