Kald Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) La jo selvfølgelig merke til det jeg også etter at dere pekte det ut og nå klarer jeg ikke å slutte å se på det. Så da ble det ny bakgrunn. Endret 7. mai 2008 av Giba Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 La jo selvfølgelig merke til det jeg også etter at dere pekte det ut og nå klarer jeg ikke å slutte å se på det. Så da ble det ny bakgrunn. Ser det der også. (Men det kan godt være skjermen min, vet den takler graderinger dårlig.) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 xD det bildet har det også, som jeg kan se, og da tenker jeg ikke inni ringene, men under sola. men det kan tenkes at det er skjermene vi har som ikke er goden nok. skjermer med 16,7 millioner farger er visst mye bedre enn de med 16,2 millioner farger.. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 På det bildet skal det nok være sånn Men det er ihvertfall ikke så markant som i det forrige. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) ...men nå endra jeg til DesktopEarth som jeg leste om på forrige side Endret 8. mai 2008 av zennox Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det noen som har noen kule bakgrunner som har litt blyant/papir image, og inneholder karikaturer, morsomme tegninger? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Tralala, er visst den dårligste til å finne bra wallpapers her! Endret 8. mai 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
jH- Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det noen som har noen kule bakgrunner som har litt blyant/papir image, og inneholder karikaturer, morsomme tegninger? Litt utenfor det første kriteriet, men godt nok på det andre. Crop as thy wish. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tralala, er visst den dårligste til å finne bra wallpapers her! Et er da ingen ting nesten som ser så bra ut som en bugatti veyron.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tips til en stilren bakgrunn men lyse farger? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Min atm^-^ Elsker Audrey Kitching :o Men bytter ganske ofte da.. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tips til en stilren bakgrunn men lyse farger? Noe ala denne? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tips til en stilren bakgrunn men lyse farger? 1680x1050 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tips til en stilren bakgrunn men lyse farger? 1680x1050 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De var herlige Bruker den lyspæra nå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Der var det mye bra teletubbiekid Din ble litt for lys synes jeg jH- Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ingen gode sommerbakgrunner her enda? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ingen gode sommerbakgrunner her enda? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Må bare kommentere bildet ovenfor... For det første er det for mange planeter i bildet (ikke pga realistisk kriterier, men det er rotete, og de er bare enkle brushes i photoshop) Deretter er solen feil i forhold til skyggene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå