Potetgullmann1 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Aner ike om de har blitt postet her før, men poster dem anyways... Hatt disse siden jeg fant dem. har også program så walpaper skiftes morgen og kveld Dagtid: Kveldstid: Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hva slags program? Har begge wallpaperene fra før av, men har aldri giddet å lete etter programmet for å skifte dem. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tok det fra denn tråden og fikset litt på det. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dette bruker jeg for tiden: La ved dette også jeg: Kjekt når man har høy oppløsning, og ikke minst pent og se på! =) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dette her i det siste. Rått bilde Skifter bilde hvert minutt men liker dette best. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det var bra. Hvor kommer det fra? 3D? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det var bra. Hvor kommer det fra?3D? En fototeknikk hvor man benytter seg av high dynamic range. Man tar flere bilder med ulik blender/lukker, og lager ett bilde av dette. http://en.wikipedia.org/wiki/High_dynamic_range_imaging Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ok. Så bare så "fake" og shoppet ut. Men HDR får man mye bra ut av. Hvor er det? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Skjønner ikke helt spørsmålet, men du finner mange HDR-bilder her: http://interfacelift.com/wallpaper/categories.php?id=77 Lenke til kommentar
heggen77 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 to ting å si: deilig bil, deilig walpaper Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 får vel poste den nyeste min da Lenke til kommentar
Cine Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Har pleid å ha det HDR-bildet av New York postet tidligere på samme side jeg også, men skiftet nylig til denne selvlagete. Med tanke på anniversary'et som er snart og greier... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kjekt når man har høy oppløsning, og ikke minst pent og se på! =) Den første var jo bare herlig. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Beautiful Katamari-bakgrunn, anyone? Endret 1. april 2008 av jH- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå