Tehjoran Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Bruker dette akkurat nå Herlig bilde. Lånte den jeg Hehe.. xD Greit.. ^^ Brukte dette først Hvorfor ødela du det (lille) bildet med den rævstygge teksten? On-topic: HVilken rævstygge tekst mener du? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 HVilken rævstygge tekst mener du? Det sto JøraN over nesten hele bildet i grønnt... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 HVilken rævstygge tekst mener du? Det sto JøraN over nesten hele bildet i grønnt... Det er fordi det er Navnet mitt daa.. Også mekka jeg det og skrev Jøran på bildet og brukte det som bakgrunns bildet.. Det var ikke ment at noen andre skulle bruke bildet.. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Komplekser..... I serien Sam and Max bakgrunner har vi nå kommet til nr. 2. Likte ikke denne like mye, men den er rolig. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Brukte dette først Tranny? Ho ho. Endret 17. mars 2008 av Lande Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Brukte dette først Tranny? Ho ho. Hvor er det bildet fra? Det var ganske fett. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 teletubbiekid: Haha, den var bra. Adriana Lima <3 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Teletubbiekid: Ser veldig ut som et motiv fra No More Heroes (Wii). Ny wallpaper (wide). Strzyga! Edit, ja, den er flipped, tyngdekraften drar åpenbart mot venstre, ikke nedover. Jævla plakaten er i feil format, ikke min feil. :< Endret 21. mars 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Teletubbiekid: Ser veldig ut som et motiv fra No More Heroes (Wii). Richtich. Men det er ikke det jeg bruker. Liker mest natur/foto-bilder. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 @ LandeBilde Hehe, dritfett. Det ble min nye bakgrunn. Funnet eller selvlagd? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 @ LandeBilde Hehe, dritfett. Det ble min nye bakgrunn. Funnet eller selvlagd? Funnet på 4chan. Er utrolig mange bra wallpapers der faktisk. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 @ Lande Stjal den jeg Jeg skal anmelde deg! On-topic: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 @ Lande Stjal den jeg Jeg skal anmelde deg! Hehe Syns forresten jeg har sett den skapningen flere steder, er det en kjent figur eller noe? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hehe Syns forresten jeg har sett den skapningen flere steder, er det en kjent figur eller noe? Tror den heter Domo-Kun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå