Programvare Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tom-i-hue sin var best. EOD Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Manadrin takk Jeg synes ikke ditt bilde var markant bedre, men siden det er delte meninger om hvilket som var best skal jeg gå med på et kompromiss. Her har du to mandarinbåter, ferdig skrellet. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Bruker dette akkurat nå: Men et jeg stadig vender tilbake til, og har brukt i 4 år nå, er dette: Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) ###Fjernet bilde, hosten for denne bakgrunnen har byttet ut bilde med et annet som inneholder goatse hvor han blant annet skrev at google etc. kunne stoppe og "leeche" bildene hans### Lurer på om jeg kanskje skal fikse den litt, så det hodet er borte. ###Reaksjoner på moderering gjøres på PM### Endret 28. desember 2008 av TSP Fjernet bilde, da det inneholdt goatse. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Manadrin takk Jeg synes ikke ditt bilde var markant bedre, men siden det er delte meninger om hvilket som var best skal jeg gå med på et kompromiss. Her har du to mandarinbåter, ferdig skrellet. Takker Lenke til kommentar
mamama Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Veksler mellom disse to: Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Naruto. Gaara er absolutt en av favorittene mine. Badass mofo! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Begynner å bli drittlei av julebakgrunnen jeg postet tidligere, og siden jeg fant et spenstig CD-cover her om dagen mekket jeg meg like greit en wallpaper ut av det. Lenge siden jeg har tatt i bruk fargen orange merker jeg.. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg byttet til denne i dag Tror den kommer fra denne tråden her en plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Mitt, jeg skal bli NASA astronaut Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Bruker dette atm: Noen andre: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nå er det jul igjen, og hva er vel bedre enn å dra frem jule-wallpapers? Desktop: Laptop: Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 De var jo riktig så koselige, Datasmurf. Stjeler dem, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå