Cutthroat Bill Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 fin den hellriser 6578424[/snapback] Det må jeg si meg meget enig i. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Hellriser: Jeg må bare spørre. Har du tatt Dimmu Borgir logoen, funnet en "How to make ice in photoshop"-tutorial og gjort dette med denne? Hvis dette er tilfellet så synes jeg du skal jakke ned "ooh den har jeg laget selv!". (Ja, jeg er lei av photoshop-fjortisser som finner noe som i utgangspunktet er kult og en har brukt mye tid på, legger på en kjip effekt og "weehey se hva jeg laget!") Endret 29. juli 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hellriser: Jeg må bare spørreu. Har du tatt Dimmu Borgir logoen, funnet en "How to make ice in photoshop"-tutorial og gjort dette med denne? Hvis dette er tilfellet så synes jeg du skal jakke ned "ooh den har jeg laget selv!". (Ja, jeg er lei av photoshop-fjortisser som finner noe som i utgangspunktet er kult og en har brukt mye tid på, legger på en kjip effekt og "weehey se hva jeg laget!") 6578687[/snapback] Googlet litt, så fant jeg denne: http://livesteelmetalzine.ifrance.com/Dimm...rgir%20Logo.jpg Vet ikke hva jeg skal si... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 It's coming right towards us! 6576791[/snapback] Hvilket spill er det der fra? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 It's coming right towards us! 6576791[/snapback] Hvilket spill er det der fra? 6579584[/snapback] Ace Combat 5: The Unsung War Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hellriser: Jeg må bare spørreu. Har du tatt Dimmu Borgir logoen, funnet en "How to make ice in photoshop"-tutorial og gjort dette med denne? Hvis dette er tilfellet så synes jeg du skal jakke ned "ooh den har jeg laget selv!". (Ja, jeg er lei av photoshop-fjortisser som finner noe som i utgangspunktet er kult og en har brukt mye tid på, legger på en kjip effekt og "weehey se hva jeg laget!") 6578687[/snapback] Googlet litt, så fant jeg denne: http://livesteelmetalzine.ifrance.com/Dimm...rgir%20Logo.jpg Vet ikke hva jeg skal si... 6579031[/snapback] Jeg vet hva jeg skal si - HAHAHAHA! Her er en jeg har laget selv; (klarte ikke å la være ) Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Akkurat nå, en jeg fant på ett 3D forum. --OBS--STORT--BILDE-- Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Får poste ett jeg også. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Her er en jeg har laget selv; 6580201[/snapback] Wow! Så flink du er! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hellriser: Jeg må bare spørre. Har du tatt Dimmu Borgir logoen, funnet en "How to make ice in photoshop"-tutorial og gjort dette med denne? Hvis dette er tilfellet så synes jeg du skal jakke ned "ooh den har jeg laget selv!". (Ja, jeg er lei av photoshop-fjortisser som finner noe som i utgangspunktet er kult og en har brukt mye tid på, legger på en kjip effekt og "weehey se hva jeg laget!") 6578687[/snapback] amen! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hm.. *få tilbake tråden i mine innlegg etter at den datt ut* Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg kiket over noen gamle feriebilder. Dette har vi tatt når vi kjørte til Bergen. Nåværende: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 http://www.epica-awards.org/assets/epica/2..._the_drinks.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå