Gå til innhold

Post ditt bakgrunnsbilde her! ( Ikke desktop )

Torjus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hellriser: Jeg må bare spørre. Har du tatt Dimmu Borgir logoen, funnet en "How to make ice in photoshop"-tutorial og gjort dette med denne?

Hvis dette er tilfellet så synes jeg du skal jakke ned "ooh den har jeg laget selv!".

(Ja, jeg er lei av photoshop-fjortisser som finner noe som i utgangspunktet er kult og en har brukt mye tid på, legger på en kjip effekt og "weehey se hva jeg laget!")

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Hellriser: Jeg må bare spørreu. Har du tatt Dimmu Borgir logoen, funnet en "How to make ice in photoshop"-tutorial og gjort dette med denne?

Hvis dette er tilfellet så synes jeg du skal jakke ned "ooh den har jeg laget selv!".

(Ja, jeg er lei av photoshop-fjortisser som finner noe som i utgangspunktet er kult og en har brukt mye tid på, legger på en kjip effekt og "weehey se hva jeg laget!")

6578687[/snapback]

Googlet litt, så fant jeg denne: http://livesteelmetalzine.ifrance.com/Dimm...rgir%20Logo.jpg

Vet ikke hva jeg skal si... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hellriser: Jeg må bare spørreu. Har du tatt Dimmu Borgir logoen, funnet en "How to make ice in photoshop"-tutorial og gjort dette med denne?

6578687[/snapback]

Googlet litt, så fant jeg denne: http://livesteelmetalzine.ifrance.com/Dimm...rgir%20Logo.jpg

Vet ikke hva jeg skal si... :thumbdown:

6579031[/snapback]

Jeg vet hva jeg skal si - HAHAHAHA!

Her er en jeg har laget selv;

post-21062-1154197779_thumb.jpg

:w00t:

(klarte ikke å la være :p )

Lenke til kommentar
Hellriser: Jeg må bare spørre. Har du tatt Dimmu Borgir logoen, funnet en "How to make ice in photoshop"-tutorial og gjort dette med denne?

6578687[/snapback]

amen! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...