Gå til innhold

Kritikk: www.djks-world.tk (betaversjon)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg holder på å lager meg en internettside.
Til nå er det bare en beta versjon.

Ønsker litt kritikk og tips, på hva jeg kan gjøre bedere, eller hva som er bra.

NB: Siden er ikke ferdig!

:w00t:

www.djks-world.tk

:tease: Håper du har livsforsikring hvis du skal inn på siden. På eget ansvar. Vil bli sensurert ut uken :tease: hehe Endret av DjKs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt rart med det, skulle tro ca. 1/10 av designene som blir lagt ut for kritikk her mangler link :) Er sikkert ikke så mange, men det har skjedd mange ganger :p

edit:

Kritikk ja!

Hm, vet ikke helt hva jeg skal si her. Kan vel begynne med at jeg synes siden var svært uoversiktlig.

-Likte ikke alle disse "under construction" bildene.

-Likte ikke plasseringen for søkemotorene, legge de under en annen seksjon kanskje om de er nødvendig på siden i det hele tatt.

-Fjern dot.tk pop-up :) Meget plagsomt!

-Siden er bygget opp med frames :( Bruk heller CSS (Kan lære deg HTML og CSS på

HTML-Dog

-Litt kjedelig banner.

-Rotete.

-Likte ikke menyen i det hele tatt, altfor mange bilder og stort mellomrom mellom disse.

- Fargene synes jeg ikke passet sammen i det hele tatt.

Finner ike mer å si nå, skal se om jeg kommer på mer senere.

Endret av Frugy
Lenke til kommentar

Gif-animasjoner er grusomme. Frames er grusomme. Flere forskjellige søkemotor-"linjer" er grusomt. Ferdig knapper fra "et-eller-annet-program-jeg-ikke-husker-navnet-på-i-farta" er grusomme. .tk er grusomt. Ti forskjellige søkemotorer rundt omkring er bare teit. Jeg vil ikke vite hvor mange ganger sida de har blitt oppdatert av brukere siden 20.sep.

"Copyright © 2004 DjKs. All Rights Reserved." Hva er kopibeskytta? Hva har du rettigheter for?

Nei!

Lenke til kommentar

Du kan for eksempel bruke Top-Style Lite, det er gratis. Det programmet highlighter kodene og har en svært grei annen funksjon: Den vil automatisk vise deg en liste over mulige egenskaper til en "selector". En selector kan for eksempel være en DIV (som du vil vite godt hva er om du lærer deg skikkelig html og css :) )DIV er det mest brukte elementet for å sette opp en web-side.

Men uansett: Topstyle er et kjemebra program når du skal behandle CSS :w00t:

Lenke til kommentar

Ta det med ro! Lær deg litt etter litt. Bruk de linkene som er nevnt i innleggene over. Lag enkle sider som er riktig kodet. Min kritikk er at du er for utålmodig. Hvis brukerprofilen din er riktig og du er født 20 juli 1998 så er siden det beste jeg har sett av en 6 åring noen gang. :p

Lenke til kommentar
Ta det med ro! Lær deg litt etter litt. Bruk de linkene som er nevnt i innleggene over. Lag enkle sider som er riktig kodet. Min kritikk er at du er for utålmodig. Hvis brukerprofilen din er riktig og du er født 20 juli 1998 så er siden det beste jeg har sett av en 6 åring noen gang.

1987 takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...