werwer Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Noe du bør tenke på er sikkerhet. Alt som kan kleptes, kleptes i Polen såvidt jeg vet. det er vel ikke en kommentar som passer seg for en som (pr.nå, ihvertfall), har en avatar som inneholder teksten "Le monde diplomatique" ? Lenke til kommentar
glotón Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Noe du bør tenke på er sikkerhet. Alt som kan kleptes, kleptes i Polen såvidt jeg vet. det er vel ikke en kommentar som passer seg for en som (pr.nå, ihvertfall), har en avatar som inneholder teksten "Le monde diplomatique" ? word Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Off topic: Dzie? dobry! Er det ikke mer riktig å si dobry wieczór? Er jo kveld.... On topic: Som beskrevet før, samme system i Polen og Tyskland som her. Ikke noe problem med det. Når det gjelder tyveri og sånt, så tror jeg ikke du blir frastjålet noe hvis du passer på utstyret ditt. God reise! Lenke til kommentar
glotón Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Dzie? dobry! Er det ikke mer riktig å si dobry wieczór? Er jo kveld.... Hehe, er jo selvfølgelig det, men er ikke helt dreven i polsk enda, men snart! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Noe du bør tenke på er sikkerhet. Alt som kan kleptes, kleptes i Polen såvidt jeg vet. det er vel ikke en kommentar som passer seg for en som (pr.nå, ihvertfall), har en avatar som inneholder teksten "Le monde diplomatique" ? hvorfor ikke? jeg har god kjennskap til polsk "kultur" (egen vinning framfor moralsk ansvarlighet), har selv blitt frastjålet ting stort sett hver gang jeg har vært i polen, haha. Har blitt overfalt også. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Noe du bør tenke på er sikkerhet. Alt som kan kleptes, kleptes i Polen såvidt jeg vet. det er vel ikke en kommentar som passer seg for en som (pr.nå, ihvertfall), har en avatar som inneholder teksten "Le monde diplomatique" ? hvorfor ikke? jeg har god kjennskap til polsk "kultur" (egen vinning framfor moralsk ansvarlighet), har selv blitt frastjålet ting stort sett hver gang jeg har vært i polen, haha. Har blitt overfalt også. Polsk kultur = egen vinning fremfor moralsk ansvarlighet... Stiller litt spm. til hvor godt du kjenner poslk kultur da... Har aldri blitt frastjålet noe som helst når jeg har vært i Polen.. Kjipt at du ble overfalt, men det kan man faktisk bli i andre land også.. Lenke til kommentar
cfinstad Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ikke noe problem i polen, studerer der. Det går bra! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Polsk kultur = egen vinning fremfor moralsk ansvarlighet... Stiller litt spm. til hvor godt du kjenner poslk kultur da... Har aldri blitt frastjålet noe som helst når jeg har vært i Polen.. Kjipt at du ble overfalt, men det kan man faktisk bli i andre land også.. så sant, så sant. Ellers må jeg si at jeg kjenner til polsk kultur da jeg ble født i polen, har bodd der en del år, har stort sett alle polske tv og radiokanaler her i norge ( ) osv osv. Det som slår meg er hvor stor andel av samtaler blant polakker som jeg kan overhøre handler om spenn osv. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ok, skjønner at du har bedre kjennskap til det en jeg trodde, sier som Are og Odin sa i dag: jeg legger meg flat Men det er vel ikke helt riktig å skjære alle over en kam? Å si at polsk kultur = egen vinning fremfor moralsk ansvarlighet syns jeg blir litt i drøyeste laget.. Det gjelder i hvertfall ikke noen av de jeg har truffet når jeg har vært der. Så til trådstarter vil jeg bare si at du må selvfølgelig passe på pc'en din, det er attraktivt å stjele en bærbar pc i alle land.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Men det er vel ikke helt riktig å skjære alle over en kam? Å si at polsk kultur = egen vinning fremfor moralsk ansvarlighet syns jeg blir litt i drøyeste laget.. Det gjelder i hvertfall ikke noen av de jeg har truffet når jeg har vært der. Så til trådstarter vil jeg bare si at du må selvfølgelig passe på pc'en din, det er attraktivt å stjele en bærbar pc i alle land.. helt enig i begge avsnittene, jeg overdramatiserte og feilinformerte. beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå