Ugo_ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei. Jeg lurte på en ting. Er det i det hele tatt mulig å øke ytelsen på en Yamaha Virago 125 xv? Vil det bli noe bedre ytelse av å borre sylinderne, i så fall, hvor noen smye? Btw om vet om det ville lønne seg å sette på nye sylindere på sykkelen og om hvor mye som å i så fall byttes ut/ ordnes på, og om det ville lønne seg mer enn å kjøpe ny sykkel? Mvh Ugo_ Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hehe. du sier noe der.. 2 dilyndrer koster nok oppimot det sykkelen koster tenker jeg,,, er ikke så veldig mye man kan gjøre med disse 4 takterne... det jeg gjorde på min (halp ikke så mye men.. merka litt forskjell) var å dyse den opp, tok plombene i potta, og satt på powerfilter. men før du gjør slikt må du høre med noen som ha greie på virago og finne ut optimal størrelse på dysa, og hvor i potta plombene sitter og slikt.. men uansett, å bytte silynder: da ville jeg heller solgt sykkelen, tatt pengene fra sykkelen, og det du skulle brukt til silynder og kjøpt meg noe kraftigere noe eller noe med mer trim muligheter.. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Dyse og ta plomba hjelper jo litt Lenke til kommentar
_icewarrior_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 :!: Haha! Jeg har full trim på min Virago 125: Athena 180cc Sylindere, 32mm Mikuni Forgasser, US Twin Effektanlegg, 135-dyse og K&N Bilfilter!!!! Går 165 på flata!! Lenke til kommentar
AJ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 :!: Haha! Jeg har full trim på min Virago 125: Athena 180cc Sylindere, 32mm Mikuni Forgasser, US Twin Effektanlegg, 135-dyse og K&N Bilfilter!!!! Går 165 på flata!! hei, hvro fikk du tak i trimsylinderen? og hvor mye kosta den? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hei. Jeg lurte på en ting. Er det i det hele tatt mulig å øke ytelsen på en Yamaha Virago 125 xv? Vil det bli noe bedre ytelse av å borre sylinderne, i så fall, hvor noen smye? Btw om vet om det ville lønne seg å sette på nye sylindere på sykkelen og om hvor mye som å i så fall byttes ut/ ordnes på, og om det ville lønne seg mer enn å kjøpe ny sykkel? Mvh Ugo_ hei hei! det skal ganske mye penger til for å trimme 4takts japse! men de er driftskire. hvis du derimot skal ha deg noe som går fort så kan du kjøpe deg noe 2takts greier fra italia foreks.aprillia rs 125! helt kurante sykler for trimming. jeg har prøvd begge 2 og har den sistnevte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå