StereoSteward Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har installert SP2, og i følge Windows så skal SP2 forbedre den trådløse muligheten osv... Dette er det totalt omvendte som har skjedd hos meg. Mitt trådløse nettverkskort vil ikke fungere som ønsket. Har SMC2802W (2.4 GHz 54Mbps...) og tilbehørende programvare og drivere. Problemet er følgende: Jeg booter opp maskina, og gjør meg klar til og connecte til det trådløse nettverket, men så plutselig kommer det opp en liten rute i programmet som sier "disconnect". Hva gjør jeg nå? Jo, jeg går inn på Egenskaper på Min Datamaskin og videre til Enhetsbehandling hvor jeg må deaktivere kortet, for så å aktivere det igjen. VIPS! Kortet funker som "normalt" igjen. Dette er jo i grunn bare en bagatell, men dog så tungvint og plagsomt. Noen som har tips om hva jeg kan gjøre. Kanskje noen som har et tips om hvordan jeg kan skrive et lite program som deaktiverer og aktiverer kortet? Evt. noe jeg kan laste ned for å fikse dette problemet..? Har siste driverene fra SMC... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå