reeeeg Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei! Jeg skulle hatt tak i kabelrør til å rydde i alle kablene under pulten her. Har ett rør på ca. en halvmeter nå. Det er helt rundt, og en slags sprekke som man presser kablene inn i. Kan ligne litt på det her, bare at det er et rør. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Biltema og ClasOhlson Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 De har bare slike begge stedene... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Personlig så har jeg mer sansen for spiraler enn rør. Rør er litt kødne å få inn masse kabler i og holde dem der! Spiraler virker som et mye bedre konsept, spør du meg! (nei, jeg har dessverre ikke prøv spiral ) Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Personlig så har jeg mer sansen for spiraler enn rør. Rør er litt kødne å få inn masse kabler i og holde dem der! Spiraler virker som et mye bedre konsept, spør du meg! (nei, jeg har dessverre ikke prøv spiral ) Hm, kanskje jeg bør gå for det, da? Andre som har gode ord om spiral? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Grunnen til at jeg liker spiraler er forresten at de er mer fleksible til diameteren på kabelbunten du har inni. Med rør, så må du bruke strips for å holde det ordentlig sammen. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Grunnen til at jeg liker spiraler er forresten at de er mer fleksible til diameteren på kabelbunten du har inni. Med rør, så må du bruke strips for å holde det ordentlig sammen. Det har ikke jeg opplevd. Dog har jeg bare brukt en halv meter rør hittil, på alle kabler som går inn til maskinen. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Fant kabelrør nå. ErgoLine produserer det, og det kommer i ruller på 25 meter til 1180,-. Ikke spesielt fristende, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå