SiR0 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ny råtass med supervideo BenQ S700 vil være den minste og letteste megapiksel-telefonen vi har sett til dags dato, med mulighet for å ta video i fire ganger oppløsningen til andre telefoner. I tilegg kan den by på funksjoner som minnekort og MP3-spiller. Les artikkelen her Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 De har jo stjålet navnet til sony ericsson jo Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 De har jo stjålet navnet til sony ericsson jo Det er dårlig gjort! Lenke til kommentar
cc Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Eller så ble denne modellen lansert før SE var ute med samme modellnavnet i dennes hjemland i Asia. Det står jo tilogmed her i artikkelen at den ikke vil bli solgt som S700 her i bøgda, så hva er problemet? Denne telefonen så meget flott ut! Takk for at dere holder oss oppdatert om hva som skjer "der ute"! Kunne tenke meg en slik, ja. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) ser at denne også går under navnet O2 X3. Men hvor og når blir den å få tak i? hvis det blir mulig å få tak i en da...? Frister iallefall MYE mer enn SE sin S700 Endret 6. oktober 2004 av zlinky Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg er kanskje en sviker, men jeg vil påstå at denne telefonen kan bli en S700i killer Selv med den "lusne" skjermen. Vil heller ha denne en S700i.. Lenke til kommentar
G3 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Flott telefon dette her ja. De fleste som står på min ønskeliste selges ikke i Norge. Det være seg V1000 og V3 fra Motorola, SE V800 og de fleste som de har i asia. Denne f.eks : http://www.mobilemag.com/content/100/340/C3263/ *Drømmer* Lenke til kommentar
Fredrik1972 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 -- fjernet av moderator -- Vi tillater ikke kjøp og salg i forumet. Lenke til kommentar
robot Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kul telefon. Veldig synd at de har kopiert s700 navnet fra sonyericsson. Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei. Har nettopp kjøpt denne telefonen, og må si at jeg så langt er strålende fornøyd med den. Kjøpte den uten å vite mye om den, fikk bare anbefalt den av selgeren fremfor SL65 og E800. Eneste bakdelen utenom manglende norsk ordbok er som nevnt i artikkelen at skjermen er noe liten. + at skjermen på utsiden like godt kunne vært sort hvit. Den kan umulig ha mer en 256 farger og bilde på den blir ganske uklare... men det den faktisk funker bra til er å ta selvportrett da siden man får opp kameraet der. Noen som vet når den kommer til Europa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg