Mr.Static Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Når jeg åpner Nokia Pc-Suite og starter Nokia Application Installer, kan jeg overføre .jar-filer til telefonen. Men hva kan jeg gjøre for å hente .jar-filer fra telefon og kopiere de over til pc'en?? Jar-filer kan som mange sikkert vet være f.eks spill eller applikasjoner. Jeg vet at det finnes muligheter, siden jeg av og til finner mobilspill på nettet som kan lastes ned og installeres på telefon ved hjelp av en kabel/ir eller blåtann. Men er det noen som kjenner til et program som gjør dette til en lek?? Jeg har ikke funnet ut hvordan jeg gjør dette med Nokia Pc-suite. Eller trenger man ikke noe spesiell software for dette? Telefon: Nokia 6230 Kabel: DKU-2 Software: Nokia PC-suite for 6230 ver. 6.1 Endret 4. oktober 2004 av zannas Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har lett og lett på nettet etter software eller tips og tricks som kan hjelpe meg med dette, men jeg finner det ikke ut. Er det ingen som har peil på dette og kan hjelpe meg....?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå