Jola Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei. Jeg jobber med en eksplosjon til en film jeg og en kamerat skal lage snart. Den er foreløpig bare i startfasen, så ikke forvent for mye. Men jeg vil gjerne ha respons på den så den kan bli enda mer realistisk! Skriv inn alt som ikke ser bra ut som jeg kan forbedre. [url="http://www.freewebs.com/lassjus/eksplosjoner/bensineksplosjon5.avi"]--Trykk her for å se eksplosjonen--[/url] Den er laget med 3dstudio max og afterburn og hvis noen av dere har erfaring med programvaren så tar jeg gjerne mot noen praktiske tips her også. Håper dere liker den! Hilsen Jola Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 tja.. helt grei eksplosjon, bare du får jobbet litt til med den.. uansett, i hvilken samenheng skal du bruke denne eksplosjonen? Lenke til kommentar
Jola Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Hei igjen. Takk for responsen. Nå er den litt forbedret, selv om den ikke er ferdig enda. Eksplosjonen skal brukes diverse ganger i discofilmen. Det viktigste er at den skal se litt heftig ut, og være heimesnekra .. --Trykk her for å vise den nye eksplosjonen-- Kom gjerne med mer respons. --Lasse-- Endret 10. oktober 2004 av Jola Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Den var ganske treg - raskt voksende eksplosjoner som fyller hele skjermen er digg, - få noen greier til å fyke mot skjermen, og flytt kameraet litt nærmere, så blir det med én gang heftig :] Prøv også å lage en sjokkbølge, det er heftig... Husker jeg lagde en eksplosjon til Juleballet 2001.... Eksplosjonen varte i ca 4 sekund og tok 4døgn å rendre... Det var den gang Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg synes denne var flott, Velmont har sikkert rett i kommentarene sine, men jeg synes dere har gjort viktige forbedringer fra forrige versjon. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Jola Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Takk for respons. Jeg skal se hva jeg kan gjøre velmont. Tusen takk til deg også dykkern. Har du noen konkret måte å lage denne sjokkbølgen på? Hva mener du med noen greier? Gnister eller biter som sprenges eller.. Skal jobbe litt videre med den i morgen kanskje, så legger snart ut en ny prøve for å se om den blir bedre.. Takk. --Jola-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå