andreh Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Prøver å kopiere en del mp3 filer fra en dvd jeg har. men på mange av mp3ene får jeg opp feilmld: Kan ikke kopiere <filnavn.mp3> : datafeil (sirkulerende overflødighetskontroll, CRC) Er noe riper på dvden, men dette er så ubetydelig at det ikke skal være grunnen. Noen som vet hvordan jeg kan få over alle mp3 ene, er kun noen som er problemet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Etter det jeg har fått med meg angående CRC så er det noe med DMA. Søk etter CRC overflow med Google så finner du sikkert noe info. Mulig det har med at DMA ikke er satt på alle kontrollerene. Lenke til kommentar
andreh Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Etter det jeg har fått med meg angående CRC så er det noe med DMA. Søk etter CRC overflow med Google så finner du sikkert noe info. Mulig det har med at DMA ikke er satt på alle kontrollerene. har funnet ut at det er kun spesielt med noen filer. feks en dvd fungerte ingen mp3 filer i mappene som begynte med n, o og p. så du utelukker at det har noe med de ripene å gjøre? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 så du utelukker at det har noe med de ripene å gjøre? Nei. Det kan være ripene da de kan gjøre at DMA overføringen kan bli korrupt osv slik at CRC feilen oppstår. Søk på emnet så finner du helt sikkert noe god informasjon om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå