Evil Eye Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei , jeg leter etter et spill som kom en gang mellom 1992 og 1994. Sillet er et multiplayer, der man skal bygge seg en karriere o.l. og selve skjermbilde, etter det jeg husker er en "klokke" med "kakebiter" der det er bilder med oppg. eller lignende. Man kunne være flere en 2 tror jeg men er ikke sikker, er jo litt lenge siden jeg spilte det! Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tenker du på Jones in the Fast Lane? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det første som slo meg og... Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Måtte du utdanne deg for å få bedre og bedre jobber? I såfall er det Jones in the fast lane Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 kansje, skal søke på navnet å sjekke om det finnes noen screen shots, på forhånd takk Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det må jo være JONES IN THE FAST LANE som dere andre sier. Men jeg trodde det var eldre enn 92-94 *sjekke* ahhh! rett, kom ut i 91! Who's the man Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Who's the man Shaft the man! Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Who's the man Shaft the man! LOL! Stemmer det.. Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 OK, det var det spillet. Utrolig at dere skjønte det med den dårlige forklaringen (sjekket screenshot)Tusen, Tusen takk. (tenkte å sette data'n på prøve etter jeg fikk nytt skjermkort og da måtte jeg finne noe som suger kraft fra GPU). OG NOK EN GANG, TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå