Mato Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 oppe på toppen har vi en link (eller flere at etter hvor langt inne i forumet du er) i vertfall den første heter: Forum -> når jeg trykker på denne forventer jeg og få opp denne listen her : · Maskinvare · Spill · Mobil og PDA · Digitale bilder, foto og video · Off topic · Programmering · Programvare · Amac · Bil og motor · Lyd & Bilde · Tilbakemeldinger alså alle underforaene , slik var det ivertfall før. MEN nå kommer man rett inn i maskinvare forumet . det er ikke di jeg vil .. (maskinvare forumet burda da hette hardware etter min mening fornorskin av ord er tull) er dette noen moderatorere kan bringe vidre at den linken blir fikset ... meget iriterende sak etter min mening , og så lurer jeg og på nor denne oppdateringen vill være færdig , så vi slipper og rote rundt i en "byggeplass" og alle forandringer er ferdig Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 ikke no respons ?? og feilen er der forstsatt Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tja, når jeg surfer innom forum.hardware.no så er det maskinvare jeg mener er forumet jeg er på. Greit at det finnes snarveier til andre fora derfra, men det er fortsatt maskinvare jeg anser som utgangspunktet mitt. Liker det slik at det er der jeg havner. Hvis du på død og liv vil et annet sted så er det jo bare bruke menyen, eller en annen URL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg