356speedster Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Kanskje Apache ikke er noe for deg? Den krever at man tar seg endel tid til å sette seg inn i konfigurasjonsfilen. Ta heller en titt på denne: ScreenShot av programmet Ser ut til at denne gjør de oppgavene du beskriver. Last ned gratis versjon fra Download.com Dette er FreeWare (gratis, uten reklame etc...) Endret 6. oktober 2004 av 356speedster Lenke til kommentar
above Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Tusen takk, skal ta en titt på dette programmet! Men jeg tror dere har misforstått litt! Jeg tror Apache er et genialt program for meg! Jeg har fått alt til å virke slik det skal og jeg har lært meg hvordan programmet fungerer! Men problemet mitt er det at jeg vil ha det slik at de som skal laste ned filer fra webserveren min må ha et Brukernavn og Passord for å få nytte av webserveren min! Det er dette jeg lurer på nå! Det har ingenting med at jeg ikke kan med apache, men det er akkurat dette jeg har litt problemer med! Om dere kunne ha hjelpt meg med det og forklart nøye hvordan jeg skal få dette til så tror jeg det skal gå bra!!!!! Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Kanskje det er htaccess du er ute etter? http://www.csoft.net/docs/micro/htaccess.html.no Edit: Kom på at i Abyss Web Server (som jeg bruker i for Win) så kan du ordne access til mapper og brukere i webgrensesnittet. Verdt å prøve! Endret 6. oktober 2004 av Ausat Lenke til kommentar
above Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Tusen takk! Det jeg har problemer med nå er å få startet opp htpasswd! Om du kan hjelpe meg med dette hadde vært fint! Du kan jo heller kontakte meg @ #ostebu @ QuakeNet, så kan vi ta det der. Du bestemmer .... Om ikke.... kan du da forklare det her? Lenke til kommentar
above Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har nå lasta ned htpasswd.exe , men får ikke åpna det! Kan noen hjelpe meg med å få dette til??? PS: Nå har jeg holdt på med dette i hele dag, men jeg har enda ikke fått det til! Nå håper jeg virkelig noen kan hjelpe meg med å få dette til! Lenke til kommentar
werwer Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har nå lasta ned htpasswd.exe , men får ikke åpna det!Kan noen hjelpe meg med å få dette til??? PS: Nå har jeg holdt på med dette i hele dag, men jeg har enda ikke fått det til! Nå håper jeg virkelig noen kan hjelpe meg med å få dette til! er litt forskjell på å hjelpe og gjøre jobben for... jeg antar at du dobbeltklikker htpasswd.exe... det er feil, du må kjøre den i commandline (dos, som mange kaller det) Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 er litt forskjell på å hjelpe og gjøre jobben for... Godt poeng Lenke til kommentar
above Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har nå lasta ned htpasswd.exe , men får ikke åpna det!Kan noen hjelpe meg med å få dette til??? PS: Nå har jeg holdt på med dette i hele dag, men jeg har enda ikke fått det til! Nå håper jeg virkelig noen kan hjelpe meg med å få dette til! er litt forskjell på å hjelpe og gjøre jobben for... jeg antar at du dobbeltklikker htpasswd.exe... det er feil, du må kjøre den i commandline (dos, som mange kaller det) Jeg dobbelklikker ikke.. I så fall.. Hvordan får jeg kjørt den i DOS? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Start > Kjør > skriv CMD og trykk enter naviger frem til der hvor htp...exe ligger og kjør filen Event. lag en batch-fil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå