Ni kon Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 sikkert bra den Ozelot men hvordan codec må vi ha inne for å se den perfekt? Trodde jeg hadde alle codecs jeg , men nei Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 sikkert bra den Ozelot men hvordan codec må vi ha inne for å se den perfekt? Trodde jeg hadde alle codecs jeg , men nei www.videolan.org er svaret på alle dine problemer, Øivind. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) litt merkelig, for jeg har sette denne før jeg hadde videolan..hmm.. men videolan er et genialt program... ALT funker nå.. EDIT: forresten oivind, det heter hvilken codec, ikke hvordan, du som er skjermtester og alt.. Endret 6. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 he he, sorry. Er en million codecs der ute. Ikke alltid like lett å følge med. Husk jeg er gammel også. Tar tid å få med meg alt Takk for link ahpadt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 VLC er noe man må ha. Kjekt program. Har hatt det en stund, gjør alt så mye lettere. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Unge med balltre, skal knuse en pinjata he he, god morgen alle sammen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Unge med balltre, skal knuse en pinjata he he, god morgen alle sammen Jepp, da ble det en god morgen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Toy-Boy he he he Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Fotballguru!!! Imponerende Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 he he, narkotika er ikke bra saker gitt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Dansekonge dreit se litt ut der ja Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) mc hopp ganske lag BMX film Endret 7. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
TRS Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) 1337 , denne er ganske snedig.. Lurer på om noen vet hva den sanger der heter..tenkte på stratovarius eller rhapsody, men finner ikke sangen noen som vet hva den heter? Rhapsody - Dawn of victory http://www.compfused.com/directlink/50/ ser vondt ut Endret 7. oktober 2004 av TRS Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Tuusen takk TRS du er min helt Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Bilulykke auda Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Denne da ? Her finner dere flere filmer med "DJ Rotterdam" eller hva han nå kaller seg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Denne da ? Her finner dere flere filmer med "DJ Rotterdam" eller hva han nå kaller seg. Han er genial! :!: Hvorfor er signaturen din baklengs? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Bilulykke auda mislykket forsøk på drifting ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå