Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den lille filmklipptråden

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du ser jo i blikket hannes at han ikke skyter en fyr helt uten grunn rett der og da, min mening er, fake skudd, eller så er han i boksen da skuddene blir avført.

Det gav ikke mye mening.

Hvis du ser på fyren som skyter, INGEN person bare flingrer opp en pistol og lar 3-5 skudd gå igjennom en person fordi en gjemte seg i en boks og er så likegyldig til hva en nettopp gjorde. (Fins sprøe folk i verden, men får være grenser. Personen ser ut til å ha en form for passelig normal oppfatning av virkeligheten og) Enten så var det løs skudd, eller så var ikke personen inni boksen når skuddene ble avført (altså at det var planlagt at han skulle skyte så når han skyter så er ikke fyren i boksen, klippet går ikke helt "smuud" heller, ett stort tids hak hvor personen kan ha gått ut og personen i blå jakke som var med på det kunne skyte). PUNKTUM FINALE

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Du ser jo i blikket hannes at han ikke skyter en fyr helt uten grunn rett der og da, min mening er, fake skudd, eller så er han i boksen da skuddene blir avført.

Det gav ikke mye mening.

Hvis du ser på fyren som skyter, INGEN person bare flingrer opp en pistol og lar 3-5 skudd gå igjennom en person fordi en gjemte seg i en boks og er så likegyldig til hva en nettopp gjorde. (Fins sprøe folk i verden, men får være grenser. Personen ser ut til å ha en form for passelig normal oppfatning av virkeligheten og) Enten så var det løs skudd, eller så var ikke personen inni boksen når skuddene ble avført (altså at det var planlagt at han skulle skyte så når han skyter så er ikke fyren i boksen, klippet går ikke helt "smuud" heller, ett stort tids hak hvor personen kan ha gått ut og personen i blå jakke som var med på det kunne skyte). PUNKTUM FINALE

Tja. Det finnes da personer som kan gjøre laaaangt sykere ting enn dette i verden.

Men jeg må flire litt over konklusjonen din... Dersom dette er fake, noe jeg er overbevis om, så er det nok løsskudd ja. Og dersom det er løsskudd, så sitter det nok mest sansynlig ingen person inni den kassa. :roll:

Lenke til kommentar

ÆSJ! Disgusting! :!:

ARgh, fikk slengt homodritt rett oppi trynet i dag, pga. den homofestivalen

BAre fordi jeg har langt hår :ohmy:

"Hei, Erlend, er ikke du i byen a? BWAHAHAHA"

Faens drittunger

Men, men.. Bra lagd film, da

Selv om ingenting blir "lagd" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...