Fromage Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Sjekk denne fete skolebussen: http://mx5.burlco.org/Bus.mpg Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 ehh... er dette virkelig? http://www.putfile.com/media.php?n=russian_hidden_camera Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 ehh... er dette virkelig? http://www.putfile.com/media.php?n=russian_hidden_camera shiit, ble'n seriøst skutt?? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) ehh... er dette virkelig? http://www.putfile.com/media.php?n=russian_hidden_camera Hvafaen? Tror ikke det er ekte, ser ingen tomhylser. Endret 20. juni 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 ehh... er dette virkelig? http://www.putfile.com/media.php?n=russian_hidden_camera Hvafaen? Tror ikke det er ekte, ser ingen tomhylser. Tja. Vanskelig å se tomhylser. MEn våpenet lades for hver gang. Og rekylen ser ekte nok ut den... Det kan jo hende det er ekte. Men jeg tviler. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Når jeg tenker meg om burde men vel også se kula komme ut på andre siden av postboksen... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Du ser jo i blikket hannes at han ikke skyter en fyr helt uten grunn rett der og da, min mening er, fake skudd, eller så er ikke han i boksen da skuddene blir avført. EDIT: hadde glemt; han er "IKKE" i boksen... Endret 20. juni 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Du ser jo i blikket hannes at han ikke skyter en fyr helt uten grunn rett der og da, min mening er, fake skudd, eller så er han i boksen da skuddene blir avført. Det gav ikke mye mening. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Du ser jo i blikket hannes at han ikke skyter en fyr helt uten grunn rett der og da, min mening er, fake skudd, eller så er han i boksen da skuddene blir avført. Det gav ikke mye mening. Hvis du ser på fyren som skyter, INGEN person bare flingrer opp en pistol og lar 3-5 skudd gå igjennom en person fordi en gjemte seg i en boks og er så likegyldig til hva en nettopp gjorde. (Fins sprøe folk i verden, men får være grenser. Personen ser ut til å ha en form for passelig normal oppfatning av virkeligheten og) Enten så var det løs skudd, eller så var ikke personen inni boksen når skuddene ble avført (altså at det var planlagt at han skulle skyte så når han skyter så er ikke fyren i boksen, klippet går ikke helt "smuud" heller, ett stort tids hak hvor personen kan ha gått ut og personen i blå jakke som var med på det kunne skyte). PUNKTUM FINALE Endret 20. juni 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Er jo i russland da....Finnes jo klipp av folk som får hodet kuttet av, ekte. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Du ser jo i blikket hannes at han ikke skyter en fyr helt uten grunn rett der og da, min mening er, fake skudd, eller så er han i boksen da skuddene blir avført. Det gav ikke mye mening. Hvis du ser på fyren som skyter, INGEN person bare flingrer opp en pistol og lar 3-5 skudd gå igjennom en person fordi en gjemte seg i en boks og er så likegyldig til hva en nettopp gjorde. (Fins sprøe folk i verden, men får være grenser. Personen ser ut til å ha en form for passelig normal oppfatning av virkeligheten og) Enten så var det løs skudd, eller så var ikke personen inni boksen når skuddene ble avført (altså at det var planlagt at han skulle skyte så når han skyter så er ikke fyren i boksen, klippet går ikke helt "smuud" heller, ett stort tids hak hvor personen kan ha gått ut og personen i blå jakke som var med på det kunne skyte). PUNKTUM FINALE Tja. Det finnes da personer som kan gjøre laaaangt sykere ting enn dette i verden. Men jeg må flire litt over konklusjonen din... Dersom dette er fake, noe jeg er overbevis om, så er det nok løsskudd ja. Og dersom det er løsskudd, så sitter det nok mest sansynlig ingen person inni den kassa. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Det er nok tull og juks. Sikkert fra et sånn otto jespersen show opplegg. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Glem det... Endret 20. juni 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 HAHAHAHAHA! Dette er vel kanskje den beste "reklamefilmen" ever! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 HAHAHAHAHA!Dette er vel kanskje den beste "reklamefilmen" ever! kanonbra. Fikk en god latter der Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 :!: Den skjønte jo ingenting Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 ÆSJ! Disgusting! :!: ARgh, fikk slengt homodritt rett oppi trynet i dag, pga. den homofestivalen BAre fordi jeg har langt hår "Hei, Erlend, er ikke du i byen a? BWAHAHAHA" Faens drittunger Men, men.. Bra lagd film, da Selv om ingenting blir "lagd" Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Men, men.. Bra lagd film, daSelv om ingenting blir "lagd" :!: Evig bra film!(noen som har direktelink?) Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Fapping-machine Hahaha! Sært! Btw: Kan vel være støtende på sarte sjeler. Endret 22. juni 2005 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Fapping-machineHahaha! Sært! Btw: Kan vel være støtende på sarte sjeler. Joa, kul maskin det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå