Myst Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 BURNED!!! Se filmen hos Youtube Selvsagt med supplement: Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) BURNED!!! Herregud jeg lo Endret 29. september 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Slitsomt? Jeg syns det var ganske morsomt å høre på jeg Genial video da, er jo nesten som om den framstiller oss som dyr eller noe Endret 29. september 2009 av Herzog Lenke til kommentar
Arthurjo2 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Haha, genialt ! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Filmen var dårlig. Masse feil informasjon og dårlig engelsk uttale. Dovregubbens hall passet ikke som bakgrunnsmusikk. Men det var morsomt hvordan han framstilte nordmenn. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Filmen var dårlig. Masse feil informasjon og dårlig engelsk uttale. Dovregubbens hall passet ikke som bakgrunnsmusikk. Men det var morsomt hvordan han framstilte nordmenn. Den engelske uttalen tror jeg strengt tatt var med vilje. Veldig morsom film. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Den engelske uttalen tror jeg strengt tatt var med vilje. Det tror ikke jeg. Det er ikke uvanlig at nordmenn er dårlige på engelsk uttale. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg tror det var en overdreven "norsk" uttale av engelsk. Men ganske morsom film Lenke til kommentar
qazzie Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Sykt morsom prank!!! Ler meg ihjel;-) Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Syns ikke den var så bra. Men jeg syns denne er ufattelig morsom! http://www.youtube.com/watch?v=Vppxu70Wojo Endret 30. september 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Artig prinsipp, men man kunne gjort så mye mer ut av det, hvis fru Jensen var villig til litt av hvert:p Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) HAHA Dagens latter ! Det utrykket han får når han ser henne xD HAHA Dagens latter ! Det utrykket han får når han ser henne xD EDIT Den nummer 2 var også morsom Men har sett den før, så ble ikke så morsom, som den første gangen Endret 30. september 2009 av Steamed Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg tror det var en overdreven "norsk" uttale av engelsk. Men ganske morsom film Jeg er uenig. Den hørtes overdreven ut, men jeg tror ikke den var overdreven. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 "Æ, Ø og Å!" Haha xD Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Sykt morsom prank!!!Ler meg ihjel;-) Var artig prinsipp, men pranken kunne blitt mye bedre hvis han kompissen og fru Jensen kunne gjort mer ut av den. By the way, prank nummer 2 var også vanvittig bra Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 jeg har sammenflettet denne tråden med 3 andre tråder som omhandlet det samme. det kan derfor være enkelte uregelmessigheter i svarene på de siste sidene. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå