Uderzo Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg synes egentlig det er unødvendig å poste ting fra Failblog, for det er såpass mange som uansett besøker den siden regelmessig. Likevel gjør jeg et unntak for denne videoen som nesten fikk meg til å pisse i buksen. Endret 20. august 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 genial den siste filmen om "this is norway". Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Wow! Wow! Can I touch them? No! Hahaha, gud så søtt! :!: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Syns nå denne var litt morsom jeg:p Se filmen hos Youtube Endret 25. august 2009 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Denne er skikkelig nice Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Full link, siden den er flagged. Altså, folkens. Dette er den mest FØKKA opp videoen jeg noen gang har sett. Ikke NSFW, ikke ille sånn sett. Den har bare den høyeste WTF-faktoren i hele verden. ULTIMATE MUSCLE ROLLER LEGEND GO Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Hahaha, så utrolig bra Altså, folkens.Dette er den mest FØKKA opp videoen jeg noen gang har sett. Ikke NSFW, ikke ille sånn sett. Den har bare den høyeste WTF-faktoren i hele verden. ULTIMATE MUSCLE ROLLER LEGEND GO Fy faen, er så enig!! Under hele videoen så tenkte jeg bare WTF!! Men var litt kul da heh. Capain Kirk videoen, how to kiss a woman var epix!! hahah =) Endret 28. august 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
dredg Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Brick Tamland Må være den morsomste rollefiguren noensinne? name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå