DilliMusic Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 mange døde linker i denne tråden. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Første post i tråden: 04/10-2004 : 20:07 Kan være forklaringen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Litt Valentine stemning her.... Går aldri lei av Happy Tree Friends. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 En kar blir til Chewbacca når han blir tazed. KKkkkrrrrrroooooaaaaaaaaouuu! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 kom over denne , og siden lille norge havner på en stor humor film side så , ja da poster man en link http://vidmax.com/index.php/videos/view/5558 Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg har sett mangen forferdelige idol-auditions, men denne her tar pokker meg kaka. NESTEN så jeg syns synd i han. Se filmen hos Youtube Endret 10. februar 2008 av BlåseJobb Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 The pompous ass queen, Sigrid Wagner: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har sett mangen forferdelige idol-auditions, men denne her tar pokker meg kaka. NESTEN så jeg syns synd i han. Du tror ikke det var litt med vilje, altså? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 "Er du redd eller?" :p Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Pedo bear approves: Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Sigrid var fantastisk Ja helt ubetalelig! Tysk idol kan være helt urkomisk. Her er Birthe.Jeg holdt på å le meg skakk av filmingen av hengepuppene hennes kombinert med lyden av kirkeklokker når hun kom inn i juryrommet Se filmen hos Youtube Endret 10. februar 2008 av lissabon Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Pedo bear approves Danny Elfman er pedofil? Den sangen ble vel ikke sluppet offisielt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Fant en morsom film på youtube idag, kanskje litt slem som ler av den, men herregud, det finnes grenser: http://www.youtube.com/watch?v=8nPG8WRxLRk PS. fikk ikke til sånn mini vindu, skjønte ikke ossen man skulle gjøre det (mulig jeg er litt trøtt). Endret 10. februar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Pedo bear approves Danny Elfman er pedofil? Den sangen ble vel ikke sluppet offisielt. Tviler på at han er pedo Uansett: Clicky Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Når det gjelder idol-videoer synes jeg fortsatt denne må tas med, selv om den er gammel, Keith synger "like a virgin" Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Har mine misstanker at disse "idiotene" på idol er fake og skuespillere. Den første sesongen var de nok ekte, og siden folk snakket mest om de og folk synes det var kanon løye å se på produserte dem mer og mer villere idioter. Du ser jo en trend at de blir mer ekstrem hver gang.... Det er som Reality TV, som "The Bachelor", "Fear Factor" osv osv. Alt er jo lagt opp. Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Har mine misstanker at disse "idiotene" på idol er fake og skuespillere. Den første sesongen var de nok ekte, og siden folk snakket mest om de og folk synes det var kanon løye å se på produserte dem mer og mer villere idioter. Du ser jo en trend at de blir mer ekstrem hver gang.... Det er som Reality TV, som "The Bachelor", "Fear Factor" osv osv. Alt er jo lagt opp. Det fins nok både og, men spiller i og for seg ingen rolle, slike programmer er uansett tidsfordriv og useriøst dill. Får jeg lyst til å le av noe så er det greit for meg. Det fins også en fin linje som går mellom å le av folk som dummer seg ut frivillig, de som mener det helt seriøst og å le av folk som er helt tydelig tilbakestående og ikke helt klar over at de blir gjort narr av for å øke seertall. Han her vil jo bare på tv og har ikke noe i mot å dumme seg ut: Se filmen hos Youtube Hun her tror jeg mener det helt seriøst Se filmen hos Youtube Han her er nok en person de kunne spart seg for å vise, han mener jeg tilhører den siste kategorien (jeg mistenker at det spesielle utseendet skyldes noe som heter Williams-Beuren-Syndrom) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 "I'm Fucking Matt Damon" Se filmen hos Youtube Skummelt catchy sang. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Killer rabbit Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå