Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den lille filmklipptråden

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lastet ned noe sånn lærevideoer til sånne korttriks, handler bare om å kunne kontrollere korta og holde 2 eller flere kort samlet slik at det ser u t som ett. lettere sagt en gjort, men det er slik det gjøres hvertfall..

så her har han altså 12 kort samlet 3 og 3 slik at det bare ser ut som 4.

Lenke til kommentar
Jævla amerikanere.

Jeg kan ikke forstå at folk får seg til å si slikt. Og det er tydeligvis en del som deler meningene deres, ellers ville de ikke sluppet til i media. Eller ville de?

DER hadde jeg slått hardt rundt meg. Riktignok bare til de som roser USA opp i skyene, fy faen for en arroganse og disrespekt for andre. Håper disse menneskene bare representerer 0,001 promille av det USAiske folk, og ikke 70% som jeg tror det er.

Lenke til kommentar
Jævla amerikanere.

Jeg kan ikke forstå at folk får seg til å si slikt. Og det er tydeligvis en del som deler meningene deres, ellers ville de ikke sluppet til i media. Eller ville de?

DER hadde jeg slått hardt rundt meg. Riktignok bare til de som roser USA opp i skyene, fy faen for en arroganse og disrespekt for andre. Håper disse menneskene bare representerer 0,001 promille av det USAiske folk, og ikke 70% som jeg tror det er.

Som den eneste her som har bodd i statene kan jeg fortelle at alle er enig, og det du mistenkte (helt uten noe bevis eller grunnlag) er korrekt. Alle amerikanere er like nærsynt og dum.

Og alle muslimer er terrorister.

Men det visste vi jo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...