Mr. Fiskum Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Busted! auda!! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Jævla amerikanere. Jeg kan ikke forstå at folk får seg til å si slikt. Og det er tydeligvis en del som deler meningene deres, ellers ville de ikke sluppet til i media. Eller ville de? han ene som snakker om hvor bedritent canada er , sier at di ikke har en sjangs hvist di blir invadert av norge HAHAHAHAHAH...... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Vet ikke om denne har blitt postet før, men snakker vi kroppskontroll? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Vet ikke om denne har blitt postet før, men snakker vi kroppskontroll? Pøh! Det der er barnemat. Hvem som helst kan vel klare det Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Drit stilig korttriks Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Drit stilig korttriks Hva pokker...? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Drit stilig korttriks *starter filmen* Nåh, alle kortene er jo like *ser litt lenger* Hvah?!? Doble kort? Hva i...? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 de kortene der må vere datakort som kan endre hele greia! ( har jeg skjett lit for mye på film??) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Sykt. Han kunne lurt meg for MYE penger i poker Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Tror jeg holde rmeg unna kort-spillern gitt Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 lastet ned noe sånn lærevideoer til sånne korttriks, handler bare om å kunne kontrollere korta og holde 2 eller flere kort samlet slik at det ser u t som ett. lettere sagt en gjort, men det er slik det gjøres hvertfall.. så her har han altså 12 kort samlet 3 og 3 slik at det bare ser ut som 4. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. april 2005 Rapporter Del Skrevet 19. april 2005 Jævla amerikanere. Jeg kan ikke forstå at folk får seg til å si slikt. Og det er tydeligvis en del som deler meningene deres, ellers ville de ikke sluppet til i media. Eller ville de? DER hadde jeg slått hardt rundt meg. Riktignok bare til de som roser USA opp i skyene, fy faen for en arroganse og disrespekt for andre. Håper disse menneskene bare representerer 0,001 promille av det USAiske folk, og ikke 70% som jeg tror det er. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2005 http://x100.putfile.com/videos/b4-10608223441.mpg au au au au au Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. april 2005 Rapporter Del Skrevet 19. april 2005 Big Momma Beatdown Der har vi en dame som kan slåss, han fyren får grisebank Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. april 2005 Rapporter Del Skrevet 19. april 2005 bare jeg som blir sånn passe deprimert når jeg ser den filmen? står og slåss sånn der rettforran unga og bare flirer.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Genial liten sak for Nintendo fans Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Break it down. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 En som skulle trengt litt "anger management" Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 bare jeg som blir sånn passe deprimert når jeg ser den filmen? står og slåss sånn der rettforran unga og bare flirer.. nei er ikke bare deg!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Jævla amerikanere. Jeg kan ikke forstå at folk får seg til å si slikt. Og det er tydeligvis en del som deler meningene deres, ellers ville de ikke sluppet til i media. Eller ville de? DER hadde jeg slått hardt rundt meg. Riktignok bare til de som roser USA opp i skyene, fy faen for en arroganse og disrespekt for andre. Håper disse menneskene bare representerer 0,001 promille av det USAiske folk, og ikke 70% som jeg tror det er. Som den eneste her som har bodd i statene kan jeg fortelle at alle er enig, og det du mistenkte (helt uten noe bevis eller grunnlag) er korrekt. Alle amerikanere er like nærsynt og dum. Og alle muslimer er terrorister. Men det visste vi jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå