Mad Esc Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 IT-crowd er så jævlig bra Hahaha, ja. Det fant jeg ut og nå, så jeg laster ned hele driten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 IT-crowd er så jævlig bra Hadde aldri sett det før, men nå skal jeg se det hver dag! Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 HAHA "Can you FEEL the leather ??DO you feel it??" Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Se filmen hos Youtube http://www.youtube.com/watch?v=LbqScTVBiWM Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Caruso eier alle Jim Carrey style: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
O.J Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Russian Hooligan Brawl Se filmen hos Youtube Dette er hva russerne kaller "fair-play". Like mange på hver side, og ikke lov å bruke våpen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Se filmen hos Youtube Chuck Norris approved! Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 http://www.riemurasia.net/youtubegoogle/view.php?id=3526 Ricky Martin goes metall Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Snakkende katter Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) «Min plan for å sikre grensa? To ord: Chuck. Norris.» Mushi kom før meg. Saken på Dagbla: Presidentkandidat setter sin lit til Chuck Norris Endret 21. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Chuck Norris approved! OMG! I Lol'd! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Chuck Norris approved! OMG! I Lol'd! Ja, fantastisk bra! Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Se filmen hos Youtube Sotrapedo. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sotrapedo. Er det sant? Eller er det berre kødd? Flaktveit? Der var eg på søndag. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sotrapedo. Er det sant? Eller er det berre kødd? Flaktveit? Der var eg på søndag. Er en ganske kjent sak det der. Fyren har egen fangruppe på facebook. er også en del artikler om han på nettet: Inviterte til overgrep - tatt opp på bånd. bt.no Lenke til kommentar
O.J Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 The best country to live in - left out of the movie "Sicko" Se filmen hos Youtube En del av filmen Sicko om Norge som ikke kom med på kinoversjonen, men som vil komme som ekstramateriell på DVD versjonen Gir et ganske godt intrykk av Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 The best country to live in - left out of the movie "Sicko"[*youtube]LLQki-mQF4Q[*/youtube] En del av filmen Sicko om Norge som ikke kom med på kinoversjonen, men som vil komme som ekstramateriell på DVD versjonen Gir et ganske godt intrykk av Norge. Ble litt stolt over å være norsk nå. Selv om det der var en veldig glorifisert versjon som ikke tok opp mange av problemene som "eldreproblemet" (at vi ikke har godt nok utbygd eldresentere). Lenke til kommentar
O.J Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 The best country to live in - left out of the movie "Sicko"[*youtube]LLQki-mQF4Q[*/youtube] En del av filmen Sicko om Norge som ikke kom med på kinoversjonen, men som vil komme som ekstramateriell på DVD versjonen Gir et ganske godt intrykk av Norge. Ble litt stolt over å være norsk nå. Selv om det der var en veldig glorifisert versjon som ikke tok opp mange av problemene som "eldreproblemet" (at vi ikke har godt nok utbygd eldresentere). Stemmer det. Men så handler jo ikke filmen om Norge, så kunne ikke ta opp alle sidene ved samfunnet vårt. Alt i alt kommer vi nok meget godt ut, spesielt sammenlignet med statene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Japanese binocular soccer Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå