Feltherre Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Anti-Marijuana Public Service Ad Jeg tror at denne reklamen ikke holder hva den lover. :!: Endret 3. november 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Genialt? Sykkelheis er faen meg genialt. Noen som har testet den? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Se filmen hos Youtube Kp5 tester tåregassen Endret 4. november 2007 av Keylar Lenke til kommentar
rublings Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ser veldig slitsomt ut for høyrefoten, som du må ha utstrakt hele tiden, samtidig som du strammer musklene. Men sikkert mindre slitsomt enn å sykle opp. Det beste hadde uansett være en liten platform som du sto på, mens du trillet sykkelen ved siden av Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Beyoncé & Shakira vs. Black Metal! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Was jesus gay? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor han fyren kunne ikke vært mere genial. sett alle videoene hans. ..or given the Catholic church record with children, I'd thought gay parents would be the least of the kids worries :!: Lenke til kommentar
notalive Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Latterlig innbruddsforsøk. Det som virket som en lettvint måte å tjene noen kroner på ble til en svært underholdende filmsnutt. Den uheldige innbruddstyven kom seg etter iherdige forsøk inn i butikken - men å komme seg ut igjen var verre. Heldigvis virker kjeltringen å ha høy smerteterskel og en viss fallteknikk. Alle har dog en grense - og til slutt tenner han seg en røyk og venter på politiets ankomst. Se film her HAHAHA. Edit: fikset link. Endret 4. november 2007 av notalive Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 notalive: Se film her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Half Life in 60 seconds: http://break.com/index/half-life-in-60-seconds.html :!: Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Se filmen hos Youtube Kp5 tester tåregassen det er faen jævlig det der hehe Nårjeg var i militæret Stod jeg langt bak i køen, så jeg lo jo selfølgelig av alle så kom ut foran meg med grimaser og spytt i hele trynet, men når det var min tur var det ikke like morsomt hehe. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Mange som skal/har vært på sesjon tipper jeg. Her er noe av det dere kan gjøre i hæren: ep 1 Se filmen hos Youtube ep 2 Se filmen hos Youtube ep 3 Se filmen hos Youtube ep 4 Se filmen hos Youtube ep 5 Se filmen hos Youtube ep 6 Se filmen hos Youtube ep 7 Finnes ikke :/ ep 8 Se filmen hos Youtube ep 9 del 1 Se filmen hos Youtube ep 9 del 2 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) DON'T CUSS! Endret 5. november 2007 av Daniel Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Dad at Comedy Barn Endret 6. november 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 http://www.dholclips.com/file/245-indian-b...al-effects.html Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Se filmen hos Youtube Farting belgian pig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 http://www.escapistmagazine.com/articles/v...on-MOH-Airborne Beste spill-reviewet som eksisterer. Er til Metal of Honour: Airborne av Zero Punctuation. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå