Gå til innhold

Den lille filmklipptråden


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Russian - Hidden Camera

 

Fått bekreftet av et par personer at den er ekte. fyren var involvert i den russiske mafiaen og fikk livstid.

Lette litt rundt og fant ut at det for det første ikke var russisk, noe som senker troverdigheten drastisk. Man ser det på hudfargen til folka, samt drosjen man ser kjøre forbi 00:27, som visstnok passer inn Argentina, hvertfall ikke i Rusland etter det jeg har funnet ut.

 

Det jeg hører er at det er en reklame for ettellerannet. Skulle det uansett vise seg å være ekte, så håper jeg virkelig at du egentlig ikke mener dette er humor.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Russian - Hidden Camera

 

Fått bekreftet av et par personer at den er ekte. fyren var involvert i den russiske mafiaen og fikk livstid.

Lette litt rundt og fant ut at det for det første ikke var russisk, noe som senker troverdigheten drastisk. Man ser det på hudfargen til folka, samt drosjen man ser kjøre forbi 00:27, som visstnok passer inn Argentina, hvertfall ikke i Rusland etter det jeg har funnet ut.

 

Det jeg hører er at det er en reklame for ettellerannet. Skulle det uansett vise seg å være ekte, så håper jeg virkelig at du egentlig ikke mener dette er humor.

Har du noen kilder så jeg kan lese mer om det?

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Russian - Hidden Camera

 

Fått bekreftet av et par personer at den er ekte. fyren var involvert i den russiske mafiaen og fikk livstid.

Lette litt rundt og fant ut at det for det første ikke var russisk, noe som senker troverdigheten drastisk. Man ser det på hudfargen til folka, samt drosjen man ser kjøre forbi 00:27, som visstnok passer inn Argentina, hvertfall ikke i Rusland etter det jeg har funnet ut.

 

Det jeg hører er at det er en reklame for ettellerannet. Skulle det uansett vise seg å være ekte, så håper jeg virkelig at du egentlig ikke mener dette er humor.

Har aldri sagt det var humor. Det er vel ikke kun det denne tråden er for heller.

 

Postet den fordi det er en oppsiktsvekkende video.

 

Om den er ekte eller ikke er jeg usikker på selv. har hørt begge deler nå. tror egentlig at den ikke er ekte. kan ikke skjønne hvorfor de skulle klippe den og legge til lydeffekter etterpå.

 

Noen mener de har sett den saken på nyhetene, men har problemer med å finne noe som helst om den på nettet, utenom noen forumtråder. de fleste konkluderer med at den trolig ikke er ekte.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Russian - Hidden Camera

 

Fått bekreftet av et par personer at den er ekte. fyren var involvert i den russiske mafiaen og fikk livstid.

Lette litt rundt og fant ut at det for det første ikke var russisk, noe som senker troverdigheten drastisk. Man ser det på hudfargen til folka, samt drosjen man ser kjøre forbi 00:27, som visstnok passer inn Argentina, hvertfall ikke i Rusland etter det jeg har funnet ut.

 

Det jeg hører er at det er en reklame for ettellerannet. Skulle det uansett vise seg å være ekte, så håper jeg virkelig at du egentlig ikke mener dette er humor.

Har du noen kilder så jeg kan lese mer om det?

Har ingen kilder annet enn det jeg selv har funnet ut. Kommentarene på Youtube hintet veien blant annet mot drosjen som kjører forbi, klarte ikke finne noen russiske drosjer med disse fargene, men snarere argentinske (som kommentaren påsto) matchet ganske godt. (Brunlig/svart nede, gult tak.)

 

Videre kan man jo se på hudfargen til folk flest der at de mest sannsynlig ikke er russiske.

 

EDIT: Hadde det vært autentisk materiale, ville det blitt klippet slik (med latterboks etc) av de som lagde filmen og mest sannsynlig kjente karen som liksom ble skutt? Neppe.

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...