Gå til innhold

Den lille filmklipptråden

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda, det skal huskes til neste gang...

Ja jeg er faktisk med på filmen, det er faktisk meg som faller i slutten.. skulle suse raskt forbi og ta ironcross på neste skrent. Men som vi ser i filmen førte jo dette til at jeg ikke fikk være med på så mye mer. Jeg ble liggende uten pust/bevegelsesevne i ca. ett minutt, de andre begynte å skrike osv, men dessverre har vi ikke det på kamera. Vi måtte grave skiene opp fra snøen igjen, de var ca. 30 cm under... slikt skjer når du lander i oppoverbakke.

Etter tre-fire dager med lite kjøring fikk jeg være med å filme den siste dagen, da det seff var lite snø. Så vi måtte finne på andre ting, tryne i elva, dra på topptur og drite på draget i 60 graders hellning, henge på etter heisen på ryggen osv...

Han som tar 720 er faktisk ganske god til å hoppe, men han ligger ikke foran når det gjelder kjøringen. Dessuten er det han som er filmet mest + at det er to stk som har lyseblå jakke. Med kjøringen er det andre som er bedre, legg merke til den jævlige farten han ene har etter å ha svingt mellom trær ned fjellet..

Edit: jaja, ble rene artikkelen dette her :p

Edit enda en gang:

Har sett litt på den påstanden du har med at det blir uleselig på tv... på min tv blir det perfekt. Husk på å bruke en god avspiller / spille av i widescreenformat. Det kan sikkert også ha noe med tv'en å gjøre, hvis du ikke ser tekst i f.eks. svisj show osv. klart vil du heller ikke gjøre det her. Evt. har du problemer med overførselen av bilder mellom pc og tv.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...