Gå til innhold

Den lille filmklipptråden


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det egentlig som er gøy med å se to jenter kline? Sånn seriøst.. Jeg klarer ikke forstå hva som er "the big deal"

8083682[/snapback]

Det er ikke "gøy", det er vel heller andre følelser som blir vekket.

 

Men fysj for noe prepubertal skriking og skråling :p

Lenke til kommentar

Jeg kom over denne videoen

på youtube og jeg tror ikke jeg har ledd så mye på lenge! Det er altså da fra debattprogrammet Lønning & Staff som ble sendt på TV2 midt på 90-tallet. Privatetterforskeren, taxi-sjåfør og samfunnsdebatant Hans Bauge som dere ser i videoen var visstnok fast deltaker i dette programmet og andre tv- og radioprogram.

 

Jeg siterer wikipediaartikkelen om Hans Bauge: Han ble lagt merke til p.g.a. sin spesielle fremtoning og raseripregede argumentasjon i debattene på Lønning og Staff. Slik sett ble hans utbrudd i større grad oppfattet som underholdning enn debatt.

 

Dersom noen kommer over noe mer fra denne karen så for all del, post det her for underholdningens skyld :D

Endret av Overpowered
Lenke til kommentar

:innocent:

Jeg kom over denne videoen
på youtube og jeg tror ikke jeg har ledd så mye på lenge! Det er altså da fra debattprogrammet Lønning & Staff som ble sendt på TV2 midt på 90-tallet. Privatetterforskeren, taxi-sjåfør og samfunnsdebatant Hans Bauge som dere ser i videoen var visstnok fast deltaker i dette programmet og andre tv- og radioprogram.

 

Jeg siterer wikipediaartikkelen om Hans Bauge: Han ble lagt merke til p.g.a. sin spesielle fremtoning og raseripregede argumentasjon i debattene på Lønning og Staff. Slik sett ble hans utbrudd i større grad oppfattet som underholdning enn debatt.

 

Dersom noen kommer over noe mer fra denne karen så for all del, post det her for underholdningens skyld :D

8091674[/snapback]

Hvorfor stoppet de ikke programmet?

 

Fikk oss ihvertfall en latter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...