SnittLeif Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Bardufoss Hoes kansje litt flaut å si, men jeg er han med trusa på hodet.. :!: 8083659[/snapback] Hva er det egentlig som er gøy med å se to jenter kline? Sånn seriøst.. Jeg klarer ikke forstå hva som er "the big deal" Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Bardufoss Hoes kansje litt flaut å si, men jeg er han med trusa på hodet.. :!: 8083659[/snapback] Hva er det egentlig som er gøy med å se to jenter kline? Sånn seriøst.. Jeg klarer ikke forstå hva som er "the big deal" 8083682[/snapback] I donno, but i think i like it ^^ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva er det egentlig som er gøy med å se to jenter kline? Sånn seriøst.. Jeg klarer ikke forstå hva som er "the big deal" 8083682[/snapback] Det er ikke "gøy", det er vel heller andre følelser som blir vekket. Men fysj for noe prepubertal skriking og skråling Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er ikke "gøy", det er vel heller andre følelser som blir vekket. Men fysj for noe prepubertal skriking og skråling 8083936[/snapback] For å bruke dine ord velger jeg å kalle det prepubertale følelser. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Bardufoss Hoes kansje litt flaut å si, men jeg er han med trusa på hodet.. :!: 8083659[/snapback] "This video has been removed due to terms of use violation." Hva i .. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Bardufoss Hoes kansje litt flaut å si, men jeg er han med trusa på hodet.. :!: 8083659[/snapback] "This video has been removed due to terms of use violation." Hva i .. 8084594[/snapback] merka det.. må vel bare slette den fra det andre inlegget og da.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Bardufoss Hoes kansje litt flaut å si, men jeg er han med trusa på hodet.. :!: 8083659[/snapback] "This video has been removed due to terms of use violation." Hva i .. 8084594[/snapback] Sikkert på grunn av trusa på hoget. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er gutten sin, det. 8084071[/snapback] Åh, den vekte gode minner Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 James Randi vs Uri Geller - Den siste delen er spesielt god. My Whole Family Thinks.. - Morsom sang Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Nyhets tabber: http://www.youtube.com/watch?v=jvTJxMPzJlo "jackass" :!: http://www.youtube.com/watch?v=8FxAF2Oyhfc kan legge til denne.. Friends bloopers :!: http://www.youtube.com/watch?v=qfiKJWMTnCA Endret 6. mars 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Sjekk ut denne! 8088978[/snapback] De er fake!! Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Fart Goes Wrong Fart Prank Fart Ruins Live-Training Svensk TV-Vertinne Fiser Helgen Inn Japanerer Fiser Hverandre I Trynet Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Flere av lenkene dine er bare .jpg-bilder..? Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Sjekk ut denne! 8088978[/snapback] den er veldig morosamm men såg den for leeeeeeenge siden Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Sjekk ut denne! 8088978[/snapback] De er fake!! 8090960[/snapback] Stemmer. Dette er fra et nederlandsk moroprogram leste jeg. Endret 6. mars 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Overpowered Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg kom over denne videoen på youtube og jeg tror ikke jeg har ledd så mye på lenge! Det er altså da fra debattprogrammet Lønning & Staff som ble sendt på TV2 midt på 90-tallet. Privatetterforskeren, taxi-sjåfør og samfunnsdebatant Hans Bauge som dere ser i videoen var visstnok fast deltaker i dette programmet og andre tv- og radioprogram. Jeg siterer wikipediaartikkelen om Hans Bauge: Han ble lagt merke til p.g.a. sin spesielle fremtoning og raseripregede argumentasjon i debattene på Lønning og Staff. Slik sett ble hans utbrudd i større grad oppfattet som underholdning enn debatt. Dersom noen kommer over noe mer fra denne karen så for all del, post det her for underholdningens skyld Endret 6. mars 2007 av Overpowered Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg kom over denne videoen på youtube og jeg tror ikke jeg har ledd så mye på lenge! Det er altså da fra debattprogrammet Lønning & Staff som ble sendt på TV2 midt på 90-tallet. Privatetterforskeren, taxi-sjåfør og samfunnsdebatant Hans Bauge som dere ser i videoen var visstnok fast deltaker i dette programmet og andre tv- og radioprogram. Jeg siterer wikipediaartikkelen om Hans Bauge: Han ble lagt merke til p.g.a. sin spesielle fremtoning og raseripregede argumentasjon i debattene på Lønning og Staff. Slik sett ble hans utbrudd i større grad oppfattet som underholdning enn debatt. Dersom noen kommer over noe mer fra denne karen så for all del, post det her for underholdningens skyld 8091674[/snapback] Hvorfor stoppet de ikke programmet? Fikk oss ihvertfall en latter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå