Solid Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ja det er fake. Videoklippet viser at han flyr raskere enn han ble slunget. Det vil si at de bryter en naturlov. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Så dessuten at det er en dokke, men bra laget Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Om dere ser slutten ser dere jo at det er en brus-reklame, men artig en av dere nesten ble lurt :!: Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 7021792[/snapback] Sett den før.. Jævli rått! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Synes ærlig talt ikke den gitargreia der er så sinnsyk, de fleste med noenlunde talent som sitter på gutterommet og napper vekselvis laks og gitar i noen år klarer vel den slags etterhvert. Det denne mannen gjør er dog både drøyt, imponerende og latterlig. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Synes ærlig talt ikke den gitargreia der er så sinnsyk, de fleste med noenlunde talent som sitter på gutterommet og napper vekselvis laks og gitar i noen år klarer vel den slags etterhvert. Det denne mannen gjør er dog både drøyt, imponerende og latterlig. 7022852[/snapback] Jeg liker ikke han. Han er så mekanisk i spillinga si syns jeg. Det er mer "se hva jeg kan" enn god musikk. Men det er mi mening. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Synes ærlig talt ikke den gitargreia der er så sinnsyk, de fleste med noenlunde talent som sitter på gutterommet og napper vekselvis laks og gitar i noen år klarer vel den slags etterhvert. Det denne mannen gjør er dog både drøyt, imponerende og latterlig. 7022852[/snapback] Har du egen erfaring med gitar da eller? Å spille gitar er noe helt annet en å se på. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har sittet og runka noen år selv ja. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg liker ikke han. Han er så mekanisk i spillinga si syns jeg. Det er mer "se hva jeg kan" enn god musikk. Men det er mi mening. 7022890[/snapback] Selvfølgelig, han er en ren showoff. Dette er mannen som ble ledd ut da han var prøvespilte for Ozzy etter at Randy døde. Ozzy sa at han var på utkikk etter en gitarist, ingen sirkusartist. Skal ikke si jeg er så veldig glad i noen av disse ekstreme flinkisene, men Batio er vittig å se på. Gidder ikke å høre på det daglig, for å si det sånn. EDIT: Kan jo legge til en gitarist jeg virkelig liker: http://www.youtube.com/watch?v=BbkeKhE2-aI Endret 7. oktober 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Sketching Physics Ruben's Tube Mitch Hedberg Michael Jackson plays WoW Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Politimann glemmer brekket Flaks eller hårfin beregning? Artig spøk Lemonade prank! Denne MÅ sees! Endret 8. oktober 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Og jeg gir dere: Verdens Mest Geniale Klipp. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Og jeg gir dere: Verdens Mest Geniale Klipp. 7034973[/snapback] :!: Det er det beste jeg har sett ever!! Yip-yip-yip-yip!! Boohk. Boohk. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Tenkte jeg kunne promotere Død Tunfisk Productions her. Vi (som det står på gruppeinformasjonene) er ett lite filmcrew som tar film av hverdagen og får noe ut av det. Vi jobber med eget nettsted og server og har fortsatt en del filmer på lager som ikke ligger på nett. Enjoy! Endret 10. oktober 2006 av Liquid_Crystal Lenke til kommentar
nets Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Første video: I går tapte en kar hos meg i klespoker, straffen var å spørre etter sukker i bare bokseren. Enjoy =) Det har nå kommet en ny video med oss (inkludert meg). Som tar en løpetur i bokseren. Vi tar tilogmed en runde i rundkjøringen. Jeg er da "Christian B. G." for den som lurer Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 http://www.collegehumor.com/video:87057 Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Og jeg gir dere: Verdens Mest Geniale Klipp. 7034973[/snapback] Og jeg gir dere: Verdens Mest Geniale Klipp. 7034973[/snapback] :!: Det er det beste jeg har sett ever!! Yip-yip-yip-yip!! Boohk. Boohk. 7035655[/snapback] Vær så snill! Si det finnes flere av de der! Har sett den med klokka.. ikke fullt så bra yip-yip-yip-yip..... no no no Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Og jeg gir dere: Verdens Mest Geniale Klipp. 7034973[/snapback] Og jeg gir dere: Verdens Mest Geniale Klipp. 7034973[/snapback] :!: Det er det beste jeg har sett ever!! Yip-yip-yip-yip!! Boohk. Boohk. 7035655[/snapback] Vær så snill! Si det finnes flere av de der! Har sett den med klokka.. ikke fullt så bra yip-yip-yip-yip..... no no no 7039946[/snapback] HAHAHA!! LOL! Lattertårer kommer! :!: :!: Lenke til kommentar
Bratwurst Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-4205442931429489935 Jeg lasta opp selv, men teksten på siden er ment som en spøk, så ikke det ille opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå