Gå til innhold

Den lille filmklipptråden


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har mine misstanker at disse "idiotene" på idol er fake og skuespillere. Den første sesongen var de nok ekte, og siden folk snakket mest om de og folk synes det var kanon løye å se på produserte dem mer og mer villere idioter. Du ser jo en trend at de blir mer ekstrem hver gang....

 

Det er som Reality TV, som "The Bachelor", "Fear Factor" osv osv. Alt er jo lagt opp.

Lenke til kommentar
Har mine misstanker at disse "idiotene" på idol er fake og skuespillere. Den første sesongen var de nok ekte, og siden folk snakket mest om de og folk synes det var kanon løye å se på produserte dem mer og mer villere idioter. Du ser jo en trend at de blir mer ekstrem hver gang....

 

Det er som Reality TV, som "The Bachelor", "Fear Factor" osv osv. Alt er jo lagt opp.

 

Det fins nok både og, men spiller i og for seg ingen rolle, slike programmer er uansett tidsfordriv og useriøst dill. Får jeg lyst til å le av noe så er det greit for meg. Det fins også en fin linje som går mellom å le av folk som dummer seg ut frivillig, de som mener det helt seriøst og å le av folk som er helt tydelig tilbakestående og ikke helt klar over at de blir gjort narr av for å øke seertall.

 

Han her vil jo bare på tv og har ikke noe i mot å dumme seg ut:

 

Se filmen hos Youtube

 

Hun her tror jeg mener det helt seriøst

 

Se filmen hos Youtube

 

Han her er nok en person de kunne spart seg for å vise, han mener jeg tilhører den siste kategorien (jeg mistenker at det spesielle utseendet skyldes noe som heter Williams-Beuren-Syndrom)

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...