marzhal Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har ein Pentium M 1600 bærbar (nc6000), men lurer på kvifor CPU Clock står på 797Mhz? Kva betyr det? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) det er på grunn av speedstep, den klokker ned pcæn din, når det ikke er behov for mer ytelse.. jeg sitter nuh på en "599mhz".. edit: besøk Endret 4. oktober 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 det betyr at maskinen har klokket ned cpu for å ikke bruke så mye strøm og produsere så mye varme når du ikke trenger det. hvis du gjør noe som øker bruken av cpu, og går inn og sjekker, så står den nok på 1600... Når cpu ikke er i full bruk, klokkes den automatisk ned for å spare strøm... Lenke til kommentar
spetter Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har prestert å kjøre en P4 Mobile 1.7GHz maskin på 200MHz Ikke spør meg hvordan, Sto det iallefall i System Properities Lenke til kommentar
marzhal Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 k. Takk. Då blei eg litt klokere i dag au, gitt! Lenke til kommentar
spetter Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Du kan også mest sansynlig slå av speedstep funksjonen i Bios, eller eventuelt gå inn på power options og velge always on Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Du kan også mest sansynlig slå av speedstep funksjonen i Bios,eller eventuelt gå inn på power options og velge always on noe som hjelper deg med å sitte med masse unøding kraft når du ikke trenger det, og en batteritid som ikke ligner grisen.. Lenke til kommentar
marzhal Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Beholder den slik den er no eg, holder seg best i skinnet då, trur eg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå