Ni kon Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Rota i gamle saker og fant en gammel film av meg selv. Dette var dagen etter jeg var tatt inn som Marine Jeger og måtte feire filmen ser du her. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sett den før, men tenkte aldri over at det var deg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 de store overraskelsene finner man ofte i søppelforumet på hw vet du Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 vill heller si sprø!! var det mange meter ned der? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hehe, du vet å fare med skrøner ja! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Vi skrøner ikke, gjør vi, Øivind? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hoppa da ned fra slike i min ungdomstid jeg også Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Husker denne filmen var postet før en gang for ikke så veldig lenge siden. Var også en link til flere slike filmer. Det skal vistnok være en eller annen ny sport som har blomstret opp. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Husker denne filmen var postet før en gang for ikke så veldig lenge siden. Var også en link til flere slike filmer. Det skal vistnok være en eller annen ny sport som har blomstret opp. Streetclimbing eller noe sånt heter denne sporten, har sett det før jeg og. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 /me skal finne en film med en som hopper ned en foss og si at det var meg den dagen jeg ble 17. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Parkour kaller de det. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tyske Bam i Jumping London det der Øyvind. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Haha, først har du big-boys.com i nicket på msn og så poster du denne (har sett den selv på big-boys.com nylig ) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Wannabe-big-boy... Endret 5. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå