G2Petter Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg lurer på en ting: Om jeg kjøper en god 19" LCD-skjerm nå, hva vil jeg som en gjennomsnittlig PC-bruker (film, internett og litt spill) merke av forskjeller til skjermer som selges om to år? Poenget er: Er det noe poeng å vente med å kjøpe skjerm? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Den som venter på noe godt- venter ALLTID forgjeves i data verden Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Det vet jeg godt, men grunnen er at jeg ikke kommer til å bruke PC så mye neste året, så jeg lurer på om det er MYE å tjene på å vente. Lenke til kommentar
Afroflua Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det vet jeg godt, men grunnen er at jeg ikke kommer til å bruke PC så mye neste året, så jeg lurer på om det er MYE å tjene på å vente. Jeg tror ikje du tjener så mye hvis du venter. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 går ikke an å vente innen dataverdenen, det kommer ALLTID noe bedre hele tiden. hvis man skal komme none veg så må man være bestemt, og kjøpe! Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 LCD kommer nok til å utvikle seg kraftig i tiden framover. Det er jo bare et år siden 16ms såvidt var kommet, og nå er vi nede i 8 tror jeg. Andre spesifikasjoner kommer jo sakte men sikkert opp på stadig bedre nivåer. Klarer du deg med skjermen din idag så kan du sikkert vente, med denne mentaliteten kan jo brukes hele tiden i dette markedet. En gang må man velge å hoppe på karusellen. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvis du kjøper en skjerm nå, vil den ikke bli DÅRLIGERE på to år(med mindre skjermen streiker da), det kommer bare mange som blir bedre... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Poenget mitt (som jeg ikke klarer å få frem) er at jeg lurer på om jeg kommer til å merke noen stor forskjell på en god skjerm idag og en god skjerm om to år. Ja, jeg vet at det alltid kommer noe nytt, men om det er 12ms eller 8ms kommer jeg nok til å slite med å se siden jeg nesten aldri spiller... Hva kan vi forvente av skjermer om to år sammenliknet med dagens? Pris? Spesifikasjoner? Størelse? etc. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 19" er standard størrelse Bedre responstid kontrastivå og innsynsvinkel spesielt, men bedre specs generelt Lavere strømforbruk Noe lavere pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå