TL-Trond Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg får ikke installert de nye versjonene av DirecX på PC'en min, jeg kjører Windows Me. Under installasjonen får jeg beskjed om "DirectX did not copy a required file" og så avsluttes installasjonen. Noen fler som har dette problemet? Noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Flyttet. Hører bedre hjemme her en i spillekategorien. Lenke til kommentar
TL-Trond Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Oki, den er grei... Du har vel ikke tilfeldigvis noen forslag til problemet mitt? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 problemet løses med 2 bokstaver: XP Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 AndersT2 skrev: problemet løses med 2 bokstaver: XP eller kva med å hjelpe stakkaren i staden for å sei at han må bruke mykje penger på eit nytt os? TL-Trond: korleis du instalerer? er det frå ein cd, har du lasta ned heile eller bare deler av instal fila.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hørt om piratkopiering ? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ttt skrev: AndersT2 skrev: problemet løses med 2 bokstaver: XP eller kva med å hjelpe stakkaren i staden for å sei at han må bruke mykje penger på eit nytt os? TL-Trond: korleis du instalerer? er det frå ein cd, har du lasta ned heile eller bare deler av instal fila.. Etter egen erfaring, så er ikke Windows ME spesielt bra Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ttt skrev: AndersT2 skrev: problemet løses med 2 bokstaver: XP eller kva med å hjelpe stakkaren i staden for å sei at han må bruke mykje penger på eit nytt os? Siden ME er en av de største skandalene i Microsoft historie, så var det ikke dumt sagt. Skal en spare penger og holde seg til mest mulig til loven, så kan en nedgradere til Windows 98SE. Tror ikke Microsoft vil halshugge han for det. ;-) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 FtZ- skrev: hørt om piratkopiering ? høyrt om samvittigheit og respekt for andres arbeid AndersT2 skrev: Etter egen erfaring, så er ikke Windows ME spesielt bra tja, eg syns ikkje det var så gale eg. kjhanken skrev: Siden ME er en av de største skandalene i Microsoft historie, så var det ikke dumt sagt. greit nok det, men problemet kan mest sannsynleg løysast utan å skifte OS, så då hadde det vert betre om han kunne gi eit råd som kunne løyse problemet han her og no. men lat oss ikkje diskutere kvaliteten på dei forskjellige windows versjonane, men heller prøve å løyse problemet til TL-Trond Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Sitat To correct this issue, first go Start > Run and enter services.mscA list of Windows Services should now appear on your screen, scroll down the list until you find Cryptographic Services. Right click this and select properties. Now ensure that the startup type is set to automatic and click the start button in that window if the service status is stopped. Fant dette i et annet forum, ikke prøvd det selv, men det funket for fyren som skrev det. Endret 7. oktober 2004 av AFireInside Lenke til kommentar
TL-Trond Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei, takk for alle svar.. Vet forresten av Windows Me suger big time. Prøvde å kjøre services.msc, men det prog fant den ikke.. Kanskje det må skrives på norsk? Noen som vet hva det da blir? Prøver å installere fra Microsoft.com, programmet lastes ned i sin helhet (får ihvertfall ikke beskjed om noe annet), når da automatisk installasjon starter får jeg beskjed om at "DirectX did not copy a required file".. All hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå