Aykon Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Halla! satte bare sammen ein pc her. Tror dere denne pc-enn hadde klart å kjørt doom3 og hl2 flytende ? Drit i dvdbrenne osv. Bare lurte på prosessor, minne og skjermkortet egentli. Har lyst å kjøpe denne pc-enn ser du. men er usikker. Scaleo 600 ATX kabinett: Prosessor: Intel Pentium P4 3,40 GHz Minne: 1024 MB DDR RAM Disk: 500 GB (250 + 250) (7200 rpm) Skjermkort: ATI Radeon X800 XT - 256 MB VIVO m/ DVI utgang Separat DVD-spiller og Dual DVD±RW±R - brenner (4/2,4/8/16/10/40x) PS/2 multimedia tastatur og mus Lydkort: Audigy 2 ZS Card reader Mediabay; leser for f.eks.kamerakort Nettverkskort: 10/100 mb Firewire USB 2.0 støtte mvh meg. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Med et hk så klarer den nok det meget bra. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 max pris? klokke/ikke klokke? Spille? Redigere? Osv Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 jau. må bare finna et hovedkort først. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 pris - ALT for mye. klokke ? mja, spørs om det er vits i det då. men joda, kanskje. Spille - SEFF Redigere - Tippe det ja... Lenke til kommentar
genetex Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 holder til de spillene og i laaang tid fremmover, men litt dyrt er det selfølgelig. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 ok... menmen.. sånn er det bare. Må jo bruke litt penger og. Me lever bare 1 gang. menne, viss noen gir meg navn på bechmark programmer så kan eg laste dei ned å kjøre test på ann når eg får han. Så kunne eg lagd dei ut her viss det hadde våre noe spessielt interesant. menmen.. så sånn e d. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå