Afroflua Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei! Jeg er en NUUB som ikke hvet hvordan jeg skal koble til en kabinettvifte i min maskin? det er denne viften jeg har tror jeg. Pluggen er liten med tre ledninger. Finner ingen plasser på hovedkortet å plassere pluggen. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
shaho Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei!Jeg er en NUUB som ikke hvet hvordan jeg skal koble til en kabinettvifte i min maskin? det er denne viften jeg har tror jeg. Pluggen er liten med tre ledninger. Finner ingen plasser på hovedkortet å plassere pluggen. Er det noen som kan hjelpe meg? Altså, den pluggen.. finner du let Hvis du sjekker i manualet til Hk-et finner du "fan" tilkoblinger.. Lenke til kommentar
Afroflua Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei!Jeg er en NUUB som ikke hvet hvordan jeg skal koble til en kabinettvifte i min maskin? det er denne viften jeg har tror jeg. Pluggen er liten med tre ledninger. Finner ingen plasser på hovedkortet å plassere pluggen. Er det noen som kan hjelpe meg? Altså, den pluggen.. finner du let Hvis du sjekker i manualet til Hk-et finner du "fan" tilkoblinger.. Ja men det er ikke flere slike plygger som jeg fester kabinettvifta til. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) da må du kjøpe en 3 til 4 pins overgang evt.http://bit-tech.net/article/55/ Endret 4. oktober 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
notnA Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sikker på at alle på HK er brukte? Let godt... De kan være vanskelige å finne (for det utrente øye ) Lenke til kommentar
Afroflua Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Sikker på at alle på HK er brukte? Let godt... De kan være vanskelige å finne (for det utrente øye ) d er ikke flere igjen. Jeg ska kjøpe en overgang slik jeg får en exstra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå