Panzerstein Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har bestemt meg for å skrive en skrytepost angående Microplex. Grunnen til dette er kundebehandlingen jeg fikk da jeg bestilte en AC Atilsilencer 1 for tre uker siden. Pakken kom, men da jeg åpnet den fant jeg ut at de hadde sendt meg en Nvsilencer 1 i stedet. Jeg tok kontakt med kundeservice og forklarte situasjonen. Dette ble tatt tak i med en gang, og dagen etterpå var pakken innlevert på posten. To dager senere kom en blid postmann med pakken på døra (uten at jeg ba om på døra-sending!!), og inni pakken var der rett vare + en utfylt returlapp slik at jeg slapp å betale porto for deres feilsending. Helt fantastisk! Denne formen for kundeservice har jeg ikke opplevd maken til hverken før eller siden, og ble meget, meget imponert. Det må være hardt å konkurrere med Microplex i deres nisje av markedet, og de har nu sikret seg en kunde på livstid. Og til slutt: med slik service betaler jeg gjerne ekspedisjonsgebyret på lusne 25 kroner. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Uten tvil.. MP er noe for seg selv Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 + god service + rask levering + karamell - dyr frakt - Måten de pakker tingene på. Skrape ting sammen og tape dem. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Tja , det er vel ikke mer en rett og rimelig siden de selv har gjordt feilen , skulle egentlig bare mangle . Å rope topp service for dette ser jeg ingen spes grunn til , da som sagt dette er hva de bør gjøre ved en feil , og da være lykkelig over å betale ekstra for å handle bare fordi en får std service ser jeg heller ikke som spesielt Endret 4. oktober 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 + god service+ rask levering + karamell - dyr frakt - Måten de pakker tingene på. Skrape ting sammen og tape dem. Meget enig i det du sier her! Lenke til kommentar
visionize Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tja , det er vel ikke mer en rett og rimelig siden de selv har gjordt feilen , skulle egentlig bare mangle .Å rope topp service for dette ser jeg ingen spes grunn til , da som sagt dette er hva de bør gjøre ved en feil , og da være lykkelig over å betale ekstra for å handle bare fordi en får std service ser jeg heller ikke som spesielt Joda, men ta i betrakning at det ser ut som Panzerstein ikke har handlet fra dem før, og generelt kanskje ikke har handlet så mye på nett før - Og da vil en slik opplevelse være stor, fordi man ikke har erfaringer fra før, og får en slik fin kundebehandling fra første stund.. Jeg vet jeg ville ha reagert noenlunde på samme måte.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja greit nok det , jeg sier bare min mening og den er utifra mange handleturer på nett hos mange webshopper . Mine erfaringer er at microplex ikke skiller seg ut fra mengden , det er det faktisk bare et par , tre butikker som gjør og selv har jeg opplevd varierende service fra Microplex . Ikke dermed sagt dem er ille , neida jeg handler der , men som sagt jeg blir ikke spesielt imponert og jubler slett ikke over gebyret på 25 kr, da det er eneste plassen jeg må betale det Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har handlet fra Microplex veldig mange ganger over lang tid, alltid fornøyd. Veldig bra webshop og godt utvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå