- mOtz^ - Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ringte meg fra apple idag ....de sa de kommer imorgen å leverer meg den .... holder på å gå meg på nervene de siste 24 timene nå Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg sitter i usa nå med en Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg sitter i usa nå med en ...og fikk den idag...deilig at ventetiden er over... Beautiful!! kort spr. selv om det ikke skal postes her: om man skal bruke den som en ekstern hardisk... er det da bare å putte i kalbler som med en mp3 spiller med flash minne? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg sitter i usa nå med en ...og fikk den idag...deilig at ventetiden er over... Beautiful!! kort spr. selv om det ikke skal postes her: om man skal bruke den som en ekstern hardisk... er det da bare å putte i kalbler som med en mp3 spiller med flash minne? Det funker bra, bare putt den inn i pc'en og sjekk på "Min datamaskin", der bare slenger du inn hva du skal ha.. Jeg kjøpte inMotin høyttalerne også, DRIT DIGGE Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ipod mini var jo kul, den i rosa var kulest eller grønn. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Du ekje mann før du innrømme at du lika rosa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå