Guffen Duck Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Vurderer å kjøpe en Evo 160 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C31051&toc=5460 og bruke denne inne i et Lian Li PC 70 kabinett. Sån har jeg i dag eller Dette kjøler helt greit pr i dag, amd xp 2800, radion 9700AIW + chipset. Ikke overklokket på 49 grader idle. Klarer 200*12,5 ved 1.8Volt stabilt. Med vifta på max. Men da 60 grader IDLE Passer det å motere den EV0 160 bakenfor? Skal passe ut i fra størrelse. Noen som har høyde, bredde , lengde på den radiatoren? Takk XenZor Må jeg borre nye hull? eller kan jeg bruke de hullene for 80mm vifter? Vill tempen min synke veldig med 2 radiatorer? Kan du svare på noe så gjør det Edit: 50% mindre bilde størrelse. Endret 4. oktober 2004 av Guffen Duck Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Krymp bildene dine! XenZor Endret 4. oktober 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 skal gjøre det Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Fra aqua comuter sin hjemmeside: Technische Daten airplex evo 160 Maße Länge 183mm, Breite 88mm, Höhe 61mm Edit: Link Det var bedre med litt mindre bilder, ja. Reglene sier maks 400*400px. XenZor Endret 4. oktober 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Krympe enda mere?? Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Ut i fra målene så skulle den passe Da er det bare de andre spm igjen. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ikke for min del, jeg viste bare til reglene. Brukerne på forumet bør lagge små bilder i tråden med link større bilder. Det plager ikke meg, bare bildene ikke er større enn skjermen min, men det er noen her som fortsatt bruker modem. XenZor Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvorfor har du satt strømforsyningen din opp-ned? Eller var det en tanke bak plasseringen? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvorfor har du satt strømforsyningen din opp-ned? Eller var det en tanke bak plasseringen? Den skal stå slik i det kabinettet . Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvorfor har du satt strømforsyningen din opp-ned? Eller var det en tanke bak plasseringen? Den skal stå slik i det kabinettet . Rart, det er ikke slik i mitt PC75. XenZor Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Det er ei plate under, så det er eneste mulighet. Egentlig ganske teit da jeg mister utsugningen av varmen som dannes på prosessorern. Gjør ikke så mye når du bruker vann, men med luft kan det bli et problem. Løsningen er en kab vifte, men dette generer støy. Noen som har noe ide om 2 radiatorer? Vill jeg kunne sette viftene enda lavere? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det er ei plate under, så det er eneste mulighet. Egentlig ganske teit da jeg mister utsugningen av varmen som dannes på prosessorern. Gjør ikke så mye når du bruker vann, men med luft kan det bli et problem. Løsningen er en kab vifte, men dette generer støy. Noen som har noe ide om 2 radiatorer? Vill jeg kunne sette viftene enda lavere? Løsningen er enkel , kutt et hull i den plata som stemmer med viften i stforsyningen , det gjord jeg på mitt . Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det vil også føre til at ledningene kommer ut av PSU ved HK-plata, da blir det mindre ledningsrot i kabinettet siden disse kan ledes rett ned bak HK-plata. XenZor Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 God ide Får se om dreimelen min virker igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå