Ni kon Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Som topic sier.... Hvilket lerret til BenQ PE7800 Projektor XGA 1024x576 . Ønsker ikke noe hotspot eller lignende, og la for guds skyld lerret koste mindre enn prosjektoren da.... Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 For det første, ugg for en pris for den projektoren. Om du leter litt finner du den sikkert billigere. For det andre så mente jeg du snakket om en crt-projektor for en stund tilbake, er disse planene totalt borte? Tilbake til sak så foretrekker de fleste entusiaster grånyansert lerret, hvilket betyr at du i prinsippet vil få bedre sortnivå, men dårligere hvitt. Har du lyse vegger i hjemmekinoen er dette et veldig bra kompromiss. Et Stewart Firehawk lerret til 30.000 kr vil sikkert gjøre jobben det, men er du villig til å gå ned litt i pris kan du finne bra lerret rundt 3-5.000 kr som gjør en like bra jobb. Er du villig til å jobbe litt kan du lage et fint rammespendt lerret for rundt 1.000 kr, med ekte lerretstoff inkludert i prisen. En god start er denne siden: http://www.avshop.no Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Skal fortsatt kjøre CRT i stua. Men pga samboer får jeg ikke dette før jeg pusser opp loftet. (argh kvinnfolk) tenkte meg et bra lerret til en 2 k jeg da. Lov å håpe kanskje. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er lov å håpe ja. Finner du to andre som er interessert kan du spleise på et dette lerretet i løpemeter og spenne dette opp på en ramme du lager selv. Ca 1000 kr pr person inkl alle materialer og frakt. http://www.avshop.no/catalog/product_info....&products_id=35 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå