Jonas Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Heisann if(trim($line) == $user."|".$pass){ Poenget er at trim($line) inneholder mer enn $user."|".$pass. Finnes det en funksjon som henter anntall tegn fra venstre? Jonas Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 http://no2.php.net/strings der finner du sikkert mange. finn ut hva $line faktisk inneholder. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 finn ut hva $line faktisk inneholder. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Mest sannsynelig så mener han åpne filen å sjekk hva mer som er der. Bruk substr() for å hente ut deler av en string. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jeg lurer på hva $line inneholder siden du sier den inneholder mere enn du tror? kanskje er explode() en funksjon du kan bruke? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Se kodensnutten min i kodesnuttemnet Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Se kodensnutten min i kodesnuttemnet Det er den jeg prøver å bruke, men jeg skal også ha telefonnr. Derfor måtte jeg hente ut anntall tegn fra venste. Fiksa det med substr() og strlen() Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå