Tiger__Style Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Skal kjøpe meg en 19" lcd, til allround-bruk (Spill, film, Photoshop). Leste testen av BenQ937s og den virket som et veldig godt valg. Men i prisguiden er ikke s'en bak 937 med, heller ikke på noen av web-butikkene. Er det noen som kan si meg hva som er forskjellen mellom 937 & 937s? Edit: Står det for silver kanskje? Endret 4. oktober 2004 av Tiger__Style Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sikkert en liten leif av vedkommende som la den inn i produktguiden. Skjermen heter FP937s og intet annet. Feilen kommer sikkert av at alle webshoppene har feil navn også... Har rettet det nå Hvis du tar en titt her så ser du at BenQ selv mener at den heter FP937s, så vi får vel bare stole på de Alle prisene i prisguiden er på rett skjerm selv om butikkene er sløve med navn... Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 brå å få klarhjet i.. skal gå til innkjøp av en slik en etter hvert jeg oxo.. Lenke til kommentar
Tiger__Style Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 takk for oppklaringa.....ååhh, nå gleder jeg meg, dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå