Gå til innhold

ServicePack2, er det lurt å innstallere den?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få lastet ned denne Nettverksinstalajonsfil på til Norsk XP Pro? Sliter med å få instalert den etter at installen tryna

Her ligger nettverksinstallasjonen.

Du er en Engel

Jeg pleier å være flink til å finne ting, men jeg suger på Microsoft sine sider :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm. Får ikkje oppdatert til SP2 eg. Nokon som har ein ide om kvifor?

Har du piratnøkkel?

Nope, ingen pirater her gitt... Alt eg fekk når eg skulle oppdatere var "Mislykket". Ingen annen info.

Brannmur av eller på speler tydligvis ingen rolle hos meg...

Last ned nettverksinstallasjonsfilen og installer den etterpå. Det fungerer sikkert mye bedre.

Den på 250 mb eller no? Blir vertfall ikkje aktuelt på dette tidspunktet... 2mb linja oppfører seg som et heller dårligt 56kbps modem...

Men vurderer å bestille cd...

Ta å start pcn i sikkerhetsmodus med nettverk.

Eller bestill CD her:

Helt gratis

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...no/default.mspx

:thumbup:

Lenke til kommentar
Er det som har merket at windows bruker mer minne etter at SP 2 er installert

Hmm jeg hadde tippet på det motsatte, siden SP 2 slår av ganske mange services i XP..

Jeg gjorde en ren installasjon av windows xp med sp1 integrert. La merke til at den brukte ca 55mb ram. Installerte sp2, kun sp2, og når jeg sjekka task manager så lå minnebruket på 96-97mb. Detta var uten å ha installert noen programmer i det hele tatt. Helt ren install. Jeg hadde aldri trodd at forskjellen skulle være så drastisk.

Lenke til kommentar

Kazaa lite fungerer fint med SP2, det. Og det er ingen problemer med DC++.

hmm.. jeg får ikke Kazaa Lite K++ v2.4.3 til å funke så lenge firewall'n er på..

er det noen porter jeg må åpne eller?

Jeg har da selvfølgelig firewallen i winXP slått av, da jeg ikke stoler på Microsoft når det kommer til sikkerhet. Som firewall har jeg satt opp en eldre maskin med to nettverkskort og installert FreeBSD. Fungerer helt optimalt.

Edit: se forøvrig min profil for spec's på firewall

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...