Sevenord Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har endelig fått min ECS G551 laptop. Jeg har lagt inn SP1 og en masse sikkerhetsupdates fra MS, men jeg har ikke lagt inn SP2 enda... Er det lurt å ha den inne? Jeg har hørt så mye rart om dem updaten :/ Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Jeg har lagt inn SP2, og jeg har ikke hatt noen problemer. Det er et og annet program jeg har måttet patche opp, men ingen ting som ikke fungerer. Endret 4. oktober 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 sp2 har endel bra detaljer syns jeg.. eneste trøbbelet har vært å få noen p2p programmer til og funke med firewall'n.. f.eks kazaa o.l.. torrent klientene har jeg ikke hatt noe problemer med så da er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 hm, ok... Jeg tok et kjapt søk på forumet (seff ETTER at jeg har postet spm :F ) og fant ut litt der da... Tror jeg går for å legge den inn. Laptopen er ny, og har helt fresh Xp-Pro, så da er det sikkert et fint tidspunkt å legge den inn på Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 sp2 har endel bra detaljer syns jeg.. eneste trøbbelet har vært å få noen p2p programmer til og funke med firewall'n.. f.eks kazaa o.l.. torrent klientene har jeg ikke hatt noe problemer med så da er jeg fornøyd. Kazaa lite fungerer fint med SP2, det. Og det er ingen problemer med DC++. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er det som har merket at windows bruker mer minne etter at SP 2 er installert Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Min pc har begynnt å "glemme" instillinger etter at jeg installerte SP2. Nå må jeg ofte stille inn pc'en igjenn etter oppstart. Lenke til kommentar
marzhal Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hmm. Får ikkje oppdatert til SP2 eg. Nokon som har ein ide om kvifor? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 har sp2 på laptopen og har ikke noe problemer med det Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hmm. Får ikkje oppdatert til SP2 eg. Nokon som har ein ide om kvifor? Har du piratnøkkel? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Pirat eller original nøkkel spiller vel ingen rolle når det gjelder SP2.... Lenke til kommentar
XyberX Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 ja veldig bare slå av brannmuren Lenke til kommentar
marzhal Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hmm. Får ikkje oppdatert til SP2 eg. Nokon som har ein ide om kvifor? Har du piratnøkkel? Nope, ingen pirater her gitt... Alt eg fekk når eg skulle oppdatere var "Mislykket". Ingen annen info. Brannmur av eller på speler tydligvis ingen rolle hos meg... Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Du kan prøve å installere SP fra safe mode hvis du ikke klarer det i vanlig modus, det funka for meg på den ene maskinen jeg hadde trøbbel med installering av SP2. Endret 4. oktober 2004 av balleklorin Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hmm. Får ikkje oppdatert til SP2 eg. Nokon som har ein ide om kvifor? Har du piratnøkkel? Nope, ingen pirater her gitt... Alt eg fekk når eg skulle oppdatere var "Mislykket". Ingen annen info. Brannmur av eller på speler tydligvis ingen rolle hos meg... Last ned nettverksinstallasjonsfilen og installer den etterpå. Det fungerer sikkert mye bedre. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har slettet, partisjonert, og formatert og installert Windows+SP2 og det fungerer helt perfekt! Brannmuren er på, men den legger man knapt merke til, og maskinen har blitt mye raskere på nettet! Jeg er fornøyd.. Lenke til kommentar
marzhal Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hmm. Får ikkje oppdatert til SP2 eg. Nokon som har ein ide om kvifor? Har du piratnøkkel? Nope, ingen pirater her gitt... Alt eg fekk når eg skulle oppdatere var "Mislykket". Ingen annen info. Brannmur av eller på speler tydligvis ingen rolle hos meg... Last ned nettverksinstallasjonsfilen og installer den etterpå. Det fungerer sikkert mye bedre. Den på 250 mb eller no? Blir vertfall ikkje aktuelt på dette tidspunktet... 2mb linja oppfører seg som et heller dårligt 56kbps modem... Men vurderer å bestille cd... Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Noen som vet hvor jeg kan få lastet ned denne Nettverksinstalajonsfil på til Norsk XP Pro? Sliter med å få instalert den etter at installen tryna Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sp2 funker fint her iallefall. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Noen som vet hvor jeg kan få lastet ned denne Nettverksinstalajonsfil på til Norsk XP Pro? Sliter med å få instalert den etter at installen tryna Her ligger nettverksinstallasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå