Gå til innhold

DivX uten lyd...

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem...

Jeg har en DivX film som når jeg spiller av på PC-en min er uten lyd...

Har prøvd cden hos en kamerat og der var det lyd, så med andre ord, det er ikke filmen det er noe galt med, det er PC-en min... Hva er problemet? Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hei

først må jeg kommentere at du har plassert posten i HELT FEIL KATEGORI....

så..

last ned Nimo Codec pack fra nettet.. så er nok lydproblemet ditt ordna..

beret

Lenke til kommentar

Se her Nor_Beret

"Generelle problemer, spørsmål og tips om data og overklokking som ikke passer i de andre kategoriene"

Jeg ville kaldt det jeg skrev om for et generellt problem. Gidder ikke krangle med deg, så hvis du mener noe annet så skal du selvfølgelig få lov til å mene det...

Takk for svarene!

Lenke til kommentar

Quote:

Dings skrev (2002-05-14 20:05):

Se her Nor_Beret

"Generelle problemer, spørsmål og tips om data og overklokking som ikke passer i de andre kategoriene"

Jeg ville kaldt det jeg skrev om for et generellt problem. Gidder ikke krangle med deg, så hvis du mener noe annet så skal du selvfølgelig få lov til å mene det...

Takk for svarene!

først må jeg si at jeg er enig med Nor_Beret. Denne kategorien omhandler som du spesifiserer "Generelle problemer, spørsmål og tips om data og overklokking som ikke passer i de andre kategoriene" ikke "Generelle problemer, spørsmål og tips om data eller overklokking ..." Dette spørsmålet har jo ikke med overklokking å gjøre og hører vel bedre hjemme under "hardware > annet om data".

Når det er sagt tror jeg med 95% sikkerhet at du ikke har AC3-filter installert. Det finner du [utl=http://www.doom9.org/Soft21/Filters/audiofilters.zip]her[/url]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...